Dere som har hatt angstanfall...

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har dere da hatt problem med å svelge? Atlså at du føler at du blir kvalt av ditt eget spytt..

har hatt noen angstanfall ja,men aldri hatt problemer med å svelge.

Oki.. Har dette problemet innimellom.. trodde det kunne relateres til en kronisk sykdom jeg har.. men en nevrolog på et forum sa at det også kunne komme av angstanfall..

derfor tenke jeg å høre med dere jenter her inne.. om dere har hatt angstanfall.. og opplevd dette

Takk for svar så langt[:)]

Jeg har hatt mye angstanfall... Har også hatt det slik at jeg får pustevansker ja..
Jeg var leeeeenge i utredning for alskens sykdommer, men det hele bunnet ut i angst.. Jeg fikk meg en skikkelig vekker.. Gud bedre hva den hjernen kan forårsake...[8|] Skummelt...

slitt i mange år med angstanfall, og eg blir veldig tørr i munnen, så når eg skal prøve og svelge så følest det ut som eg ikkje får ned spyttet, som om eg skal kveles ja..

Jepp.Det har jeg opplevd.

Generelt ubehag[:'(]

ORIGINAL: lykkepillen

Jeg har hatt mye angstanfall... Har også hatt det slik at jeg får pustevansker ja..
Jeg var leeeeenge i utredning for alskens sykdommer, men det hele bunnet ut i angst.. Jeg fikk meg en skikkelig vekker.. Gud bedre hva den hjernen kan forårsake...[8|] Skummelt...

mhmm... samme her [:@]

Back
Topp