Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...7 mnd :-( tar afipran daglig men det hjelper lite.....
Har du prøvd zofran eller Phenergan?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Phenergan er antihistamin å svakere en afiprqn.. men ikke prøvd zofran enda, så mulig det kan funkeSent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Phenergan er antihistamin å svakere en afiprqn.. men ikke prøvd zofran enda, så mulig det kan funke
Forsøkte med postafen føtst som også er antihistamin, hadde null effekt.. da mente legen det ikke var vits å prøve phenergan... men får se om jeg skal be om zofran, er så lei nå.... :/For meg så funka ikke Afipran, men hadde god effekt av PhenerganTok den på kvelden og da sov jeg godt samtidig som jeg ikke kasta opp dagen etter. Var ofte noe kvalm i løpet av dagen, men ikke oppkast. Så verdt å prøve selv om den er svakere enn Afipran synes jeg
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Forsøkte med postafen føtst som også er antihistamin, hadde null effekt.. da mente legen det ikke var vits å prøve phenergan... men får se om jeg skal be om zofran, er så lei nå.... :/
Huff, høres ut som du har hatt noen tøffe svangerskap!! Håper det blir bedre denne gangen! !Jeg har hatt det i alle mine svangerskap og spydd til jeg har fått barna hver gang. Første gang ble jeg satt igang 2 uker før termin Pga jeg var så dårlig. Andre gang ble babyen tatt ut 6 uker for tidlig fordi hun stoppet vokse og jeg produserte ikke fostervann lenger (mest sannsynlig fordi jeg var for undervektig). Siste svangerskap ble jeg alvorlig undervektig og det ble KS i uke 34+6. Jeg har prøvd intravenøs næring, sonde og kvalme stillende av alle slag men lite har hjulpet. Jeg har blitt dårlige og dårligere hvor lengre ut i svangerskapet jeg har kommet. Denne gang håper jeg det blir annerledes men er forberedt på at det kan bli tøft også denne gang. Kaster opp 3-5 ganger daglig men får i meg små mengder med mat (mest knekkebrød og litt frukt). Får også i meg væske så drikker en del kalorier. Har begynt på zofran tidlig denne gang og håper hvertfall jeg kan fullføre svangerskapet.
Sent from my iPhone using BV Forum