Dere som har/har hatt bekkenplager

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Jeg våknet i dag med smerter i korsryggen og utover på hoftene. Liksom rundt og over rumpa. Det har vart hele dagen. Jeg håper bare det er fordi jeg har ligget midt i senga i natt, oppå skjøyten i dobbeltsenga.

Hvordan er det når det er bekkenløsning? Jeg har nemlig aldri hatt noe plager annet et en dag eller to med litt smerter forran i symfysen i de to andre svangerskapene.

Høres ut som bekkenløsning ja :(

Venter på et lite nurk i februar ♥

Høres litt ut som bekkenløsning ja. Jeg får det i den ene hofta og mot korsryggen. Føles som om beinet svikter når jeg tråkker på det. Veldig vondt og ubehagelig. Har ikke merket så mye til det enda, men regner med det kommer når jeg begynner å bli større.

Hadde ihvertfall det med de 2 andre. :)

Heldigvis var det så og si borte etter en natt på rette sida av senga. Kjenner litt antydning hvis jeg ikke ligger med bekkenet beint eller har noe mellom beina når jeg ligger på siden. :)

Høres veldig kjent ut :/ jeg merker godt allerede. Slapp unna med førstemann men nummer to var grusomt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres litt ut som mitt bekken akkurat nå... Har ikke vært betydelig plaget med de to andre, men da har jeg vært student/hatt kontorjobb, nå jobber jeg i bhg. Måtte gå hjem fra jobb på torsdag, følte nesten jeg hadde kramper i bekkenet :/

Back
Topp