Dere som har gutter....

kattatilcato

Elsker forumet
Hvor kjøper dere klær til de?
Jeg liker ikke spiderman-klær osv[:D]

Noen som vet av noen bra nettbutikker?
Liker litt rocka klær,t-skjorter med band-logoer osv

HM, cubus, lindex, reflex, NameIt..

ORIGINAL: nurkis og Sander

samma her, å vålenga klær[;)]

Jeg handler stort sett i butikker. Fysiske butikker[8D]
Og veldig ofte Name It

Name it, reflex og h&m for det meste.. kan ikke fordra sånne spiderman/star wars klær jeg heller, så blir stort sett bukser på hm og overdeler på namit/reflex [:)] Ellers hender det sparkjøp har fine gensere, og også coop obs [:)]

Liker selv sånne klær, da er dette siden for deg http://www.punkbabyclothes.net/

H&M og Lindex har hvertfal litt band bodyer/t-skjorter [:)]

Selv har jeg nettopp bestilt klær fra Ellos, Nameit (har verdens dårligste utvalg på butikken) linuslotta.com og lekmer.no

ORIGINAL: nurkis og Sander

Samme her og, men spiderman og dødningehodene henger fint igjen i butikken for min del. Ser ikke hvorfor man skal kle gutter opp i det

Min er bare 3 år da.

Lindex, Kappahl og noe Name It er det vanligste.
Ikke Spiderman eller Batman, men her er treåringen HELT hekta på Star Wars, så blir noe tøy med bilder derfra. [8|]

Kjøper aldri i fysiske butikker, mest på nettet.

minimikki.no, engulknapp.no, muffeladen.no, osv.

men det er ikke band-t-skjorter og sånn der da, føler det ofte er på utenlandske nettbutikker man kan kjøpe det.

jeg er og veldig kresen på guttetøy.. han har jo nesten bare ull pga jeg ikke liker han skal se så "tøff" ut som moten vil at han skal se ut.

Kjøper endel på pompdelux.no (den nye kolleksjonen kommer nå i mars) og på engulknapp osv.
Ellers så har de endel fint på lindex syns jeg.

Er veldig glad i sterke farger, så handler mye på Lindex. Ellers litt over alt.

Namit, Lindex, H&M, Cubus, Zara og div nettbutikker. Irriterer med over allt spiderman osv... guttene har noe med Cars på, men kun fordi de selv har valgt det [8D]

Sparkjøp, Reflex, Lagerutsalget, Cubus... (ullklær)

Bomullsklær blir kjøpt på Lindex, H&M, Cubus og Kappahl [:)]

ORIGINAL: Thep1

Liker selv sånne klær, da er dette siden for deg http://www.punkbabyclothes.net/

Har du handlet her?
Kule klær!

Back
Topp