Dere som har gutt fra før....

Gudrun4

Betatt av forumet
Hvordan var svangerskapet deres da? Har ei jente, å var kvalm så for jeg ble gravid til ca uke 12. Og noe hodepine å trøtt.. Men nå, merker ingenting annet enn litt trøttere enn vanlig. Gjør meg ingenting å slippe kvalmen :p Hehe. Men kanskje jeg bærer på en liten gutt:))

Min førstefødte er gutt,min andre er ei jente å denne er jeg ikke sikker på. Men dette svangerskapet føles ut som mitt første. Jeg er kvalm,men ikke i den grad som jeg var med snuppa. Jeg var kjempe kvalm fra testen ble posetiv å helt til i uke 22 med snuppa. Jeg er mer trøtt nå enn jeg var med jenta,hormonene herjer noe de også gjorde når jeg ventet gutt. Så jeg føler at det er en gutt der inne. Men man vet jo ikke :-)

Jeg har gutt fra før, og var veldig dårlig i forrige svangerskap. Spydde hver dag fra uke 6 til jeg var over 6 mnd på vei.

Jeg har gutt fra før, og var en periode småkvalm, men aldri slik at jeg måtte kaste opp. Men jeg har flere venninner som har fått gutter og som har spydd fra positiv test og langt ut i 2. trimester...

Jeg merka ikke at eg var gravid før positiv test i uke 6-7.. Kvalmen meldte seg i uke 8 ca.. Men var bare små kvalm på morningene i et par uker! Bortsett fra det så hadde jeg et kjempe fint og lett svangerskap! Svangerskapsforgiftning helt på slutten, men da satte de meg bare igang..

Jeg var kvalm forrige gang, men husker ikke fra hvilken uke. Måtte spy opp magesyra før frokost for å holde på maten. Spiste jeg først kom alt opp igjen. Og så merket jeg det mye mer på puppene sist. Fikk et tydelig blodårenett før ikm, men ingen antydning nå. Ikke er jeg kvalm enda heller i dette svangerskapet. Så er tydelig at det er stor forskjell få gang til gang.

har gutt fra før og var kvalm 24 timer i døgnet fra uke 7 til uke 12 ca... morgenkvalme kom rundt uke 30... var sinnsykt trøtt i begynnelsen.

ingen symptomer verken da eller nå.

Har du vært på BV før? Hvilket forum hørte du til?

Fikk gutt i 2010 og jeg var
-Kvalm frem til uke 20
-Bekkenløsning fra uke 13
-Oppkast i mange mange uker
-Gikk ned i vekt før uke 20
-Migrene..

Er jeg gravid nå håper jeg slipper unna bekken og kvalmen!

Jeg var helt frisk hele svangerskapet og hadde ingen plager annet en trøtthet.
Og litt ryggverk på natta den siste tiden da.

Forrige gang jeg var gravid var jeg ikke kvalm en eneste gang som jeg kan huske. Da fikk jeg gutt! Nå har jeg vært kvalm hver dag i en uke før positiv test. Forrige gang visste jeg ikke at jeg var gravid før uke 11. Så ingen spesielle symptomer.

Back
Topp