Dere som har greie på tøybleier

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Hvillet merke/type anbefaler dere hvis man vil teste alt-i-ett?
 
SmartBottoms! :) Jeg liker ikke alt-i-ett, men de beste jeg har prøvd er SmartBottoms. Foretrekker egentlig cover fra Milovia med Muksut prefolds inni.
 
Slik jeg har forstått det, så er det veldig forskjellig fra barn til barn hva som fungerer best. Passform, mengde urin osv. Jeg har kjøpt litt forskjellig for å teste hva som fungerer best, så får jeg bare selge de andre videre :)
 
Det er så forskjell på barn at der må man nesten bare prøve og feile. Venninna mi har en slank baby og er godt fornøyd med Thirsties. Jeg kan ikke bruke de bleiene på mine barn da de blir for små.
Jeg anbefaler å prøve litt forskjellig. Hvis du leter litt rundt, finner du garantert noen som selger ulike bleier enkeltvis brukt. Da kan man spare både penger og miljø.

Ellers har jeg en stortisser, og da er det greit å ha innlegg med bambus/hamp istedet for mikrofiber feks.
 
Blueberry simplex aio hadde jeg kjøpt mange av hvis jeg skulle startet på nytt. De er såå utrolig gode! Er enig i at Smartbottoms også er ett godt valg, men jeg synes strikken er litt stram bak på ryggen på de (selv om de er slakke på magen..) Jeg har store barn da..
Ellers er lillegull økonomi også billige og greie og lette og booste.
Men blueberry altså.. elsk :love7
Men bruker mest lommebleier fra alvababy selv da. Billige og super passform på mine :)
 
Nå har ikke jeg prøvd enda, men tenker å prøve Imse Vimse sine. Jeg liker at de har borrelås og at man kan få flere størrelser, ikke bare onesize.
 
Back
Topp