Dere som har giftet dere!

Imsofly

Forumet er livet
Åpnet dere pakkene selv?

- folk sier de ikke rekker det, osv... så derfor han man egne "pakkeåpnere". Og jeg har selv vært en "pakkeåpner".

MEN, må bare si det at jeg hadde villet pakket opp selv, kanskje ikke PÅ dagen, men dagen etter.. gjerne litt nyvåkna, bakfull og trøtt åpne sammen med mannen min.

Synes dere at at hadde vært rart? - at ingen åpnet pakkene på "dagen"?[:)]

Jeg syns det hadde vært rart om pakkene ikke ble åpnet på dagen, ja.

Jeg er veldig glad i pakker, og elsker å åpne dem, men akkurat på bryllupsdagen overlevde jeg fint å la noen andre ta ansvar for det.

Hadde pakke-åpnere ja, er jo moro for gjestene også å se hva man får da. [:)]

Her åpna noen alle pakkene for oss.

Så når vi alle kom i lokalet sto alt oppført i et hefte hvem vi hadde fått av og hva.
Alle andre som kom i bryllupet ville jo også se alt vi fikk da.

Jeg liker også det når jeg er i andres bryllup, å se alt det fine de har fått.

ORIGINAL: merete_80

Jeg er veldig glad i pakker, og elsker å åpne dem, men akkurat på bryllupsdagen overlevde jeg fint å la noen andre ta ansvar for det.

Okey. Hadde du giddet å sittet i 1-2 timer, kanskje mer på sett på to som åpner pakkene?

og hva er grunnen til at de måtte bli åpnet på dagen?

Kunne det evt. blitt åpnet før? at gjestene levere gaven før bryllupet.

ORIGINAL: Sanka

Så når vi alle kom i lokalet sto alt oppført i et hefte hvem vi hadde fått av og hva.

men hvorfor?

Når vi var i lokalet kvelden før, så pakket vi selv opp noen av gavene. Hadde 3 til å åpne de for oss på dagen. Så faktisk for meg at vi skulle åpne en og en selv med alle gjestene, men det sa seg selv det ville tatt hele kvelden med så mangen som 80 gjester, hehe.

Er vel igrunn like spennde og gå dagen etter å se alle de flotte tingene man har fått. spille jo ingen forskjell om man ikke får rive av papirert. Men ser det jo egentlig for første gang skikkelig da uansett [:D]

Husker jeg syns det var helt greit å gå dagen etter å titte på alt det fine og være glad jeg slapp å tenke på alt pakke papiret som alt var kasta i søppelsekker.

ORIGINAL: helen79

Når vi var i lokalet kvelden før, så pakket vi selv opp noen av gavene. Hadde 3 til å åpne de for oss på dagen. Så faktisk for meg at vi skulle åpne en og en selv med alle gjestene, men det sa seg selv det ville tatt hele kvelden med så mangen som 80 gjester, hehe.

er vel det som er "vanlig" at gavene blir åpnet på dagen, MEN dagen er deres, og ingen kan sei kva dere skal gjøre.
Syns i grunn det var ein fin tanke og få åpne gavene sammen dagen etter eg[:D]

ORIGINAL: DenicaD

Okey. Hadde du giddet å sittet i 1-2 timer, kanskje mer på sett på to som åpner pakkene?

og hva er grunnen til at de måtte bli åpnet på dagen?

Kunne det evt. blitt åpnet før? at gjestene levere gaven før bryllupet.

Har da aldri skrevet at jeg skal sitte å se på de som åpner pakkene?

Du må jo gjerne be gjestene levere gavene før, men er vel ikke alle som har mulighet til det.

Vet ikke om du prøver å være vanskelig, men er vel ikke så rart at de andre gjestene også er nysgjerrig på hva man har fått.

Men, for all del, vil du gjerne åpne gavene dagen etter så skal ikke jeg nekte deg. Det bare virker rart for meg.

men hvorfor?
Min familie er ganske nysgjerrige og det er de andre også forsåvidt. De ville alle se. Og jeg ville mer enn villig dele det med de alle. Sånn ville JEG ha det hvertfall.

Samme her..

siign[:D]

men hvorfor?

Normalt å ville se det vel,hehe.

Synes det er koselig å se hva brudeparet får[:)] Er glad for at jeg ikke trengte å tenke på å åpne 100 gaver den dagen jeg hadde tusen andre tanker i hodet. Men jeg fikk jo en sjanse til å kikke på alt som var satt så fint ut på et bord, men lapp på der det stod hvem det var fra[:)] Vi reiste vekk tidlig neste morgen å var borte i 4 uker så vi hadde ikke hatt muligheten til å pakke ut gavene dagen etter heller... personlig ville jeg nok blitt litt skuffet om ikke jeg fikk se hva brudeparet fikk[8D] Litt moro det[:)]

jeg har vært gaveåpner to ganger, og vi har alltid vært to - og vi har begynt dagen før..

det har blitt gjort mens vi har ventet på brudeparet, så det har ikke akkurat tatt tid av selskapet..

var i et bryllup i fjor, der ble det gjort etter middagen mens folk dansa og sånt.. og bare kaos.. håpløst å se hva de fikk..

ORIGINAL: Dollface

jeg har vært gaveåpner to ganger, og vi har alltid vært to - og vi har begynt dagen før..

det har blitt gjort mens vi har ventet på brudeparet, så det har ikke akkurat tatt tid av selskapet..

var i et bryllup i fjor, der ble det gjort etter middagen mens folk dansa og sånt.. og bare kaos.. håpløst å se hva de fikk..

Hos oss gjorde de det i lokalet før vi kom dit... Så alt var ferdig pakket opp og "utstilt" før middag. [:)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Dollface

Hos oss gjorde de det i lokalet før vi kom dit... Så alt var ferdig pakket opp og "utstilt" før middag. [:)]

Vi prøvde å bli ferdige før alle kom da, men det er jo håpløst med så masse pakker [:D]
Men alt var klart til brudeparet kom.. unntatt i det siste hvor de pakket opp etter maten, i kaos.

Back
Topp