Dere som har giftet dere

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
Rundt 15 000 for fotografering, kort og forstørrelser. Veldig misfornøyd!

ca 10.000,- med en kjempe fin bok, fotografering under vielsen, og 2 timer etterpå, og cd med alle bildene og bildene fra boka.

VEEEEELDIG fornøyd!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Oj, ble det ikke bra? Da er det surt å ha brukt så mye[&:]

ORIGINAL: mirakelimage

ca 10.000,- med en kjempe fin bok, fotografering under vielsen, og 2 timer etterpå, og cd med alle bildene og bildene fra boka.

VEEEEELDIG fornøyd!

Oj det var billig[:)]

Jo mer jeg kikker, jo dyrer blir dette her[&:]

ORIGINAL: **Emmeline**

ORIGINAL: mirakelimage

VEEEEELDIG fornøyd!

Oj det var billig[:)]

Jo mer jeg kikker, jo dyrer blir dette her[&:]

ja syns ikke det ble ille... sefølgelig blir det mer om vi vil forstørre noen av bildene men siden vi har cden så kan vi gjøre det på nett...
men den boka er gullverd.. skikkelig proff!

fotograf langø i trondheim.. [:)][:)]

5000[:D][:D] fikk bildene 3 dager etter på , fikk di på åpen cd og minne penn[:D] KJEMPE fornøyd ( fikk bilder under vielsen,ute bilder og studio bilder.)

ORIGINAL: **Emmeline**

ORIGINAL: Fru Riskorn

Oj, ble det ikke bra? Da er det surt å ha brukt så mye[&:]

Bildene ble vel forsåvidt bra. Men, nina norill hadde mistet kameraet i bakken før vi kom, så vi stod hos fotografen i 1,5 timer uten at hun fikk tatt et eneste bilde. Så måtte vi tilbake til bryllupet og så måtte vi tilbake til fotografen på kvelden. Da måtte vi være der nesten to timer. Da vi returnerte til bryllupsfesten var de eldste gjestene begynt å gå og de hadde begynt å spise kake fordi det tok så lang tid. Jeg hadde valgt henne pga utebildene, vi fikk ikke ett utebilde. I tillegg sutret hun masse fordi hun gikk glipp av en konsert og hun flørtet med mannen min. Når hun da valgte å gi oss under tusen kr i avslag etter at hun ødela hele dagen (Vi var hos henne 3,5 timer av vår egen bryllupsdag tross alt), så synes jeg det var smålig og uproft!

3000,-

Fikk en utrolig rabattert pris - normalt tar han mye mer. For de pengene fikk vi:
bilder på minnepenn
takkekort
en del forstørrelser, i ramme (den største er 120cmx60cm)
diverse papirutskrifter av bilder
fotobok

Fotografen var med i kirken, i studio og han var en innom en tur på kvelden.

7000 inkl bok med mange bilder og takkekort.. veldig fornøyde:)

3500kr- fikk da et nydelig album med ca 40 bilder gulskrift med navnene og datoen og et forstørret bilde på 40*50cm

billig billig, 3500kr kosta det her med fotografering (kom i kirka og tok der og), fikk album med 20 bilder (det var ikke så imponerende da) fikk og alle rettigheter på det vi skal forstørre og ha på veggen

ORIGINAL: Mamma til Andrea

0,-

Svogeren min er viderekommen hobbyfotograf [:)]

Sign denne[:)]

Husker ikke eksakt pris, men regner med ca 5000. Var absolutt ikke fornøyd.
Han vi egentlig skulle ha ble syk og sendte en annen fotograf som ikke var spesielt flink...

Vi brukte 10000 på fotografering ved kirken og i studio, også fikk vi en kjempe flott og stor perm. Også betalte vi ekstra for kort og forstørrelser som vi har tatt ut i etter tid.

Back
Topp