Vi brukte nok 100000 (+++) (ikkert nærmere 130000-150000) på vårt bryllup! Og jeg hadde brukt det igjen, for det var en fantastisk dag. (Er sikkert like fantastisk om man ikke bruker like mye penger altså....) [:)]
Vi hadde en tradisjonelt kirkebryllup, 55 gjester til middag og så kom det ca 10 gjester til for å være med på resten av festen. Hadde det i ett lokale som drives som restaurant så vi hadde maten derfra. All alkoholen og annet drikke kjøpte vi utenom, dvs alkohol i Sverige og resten rundt omkring. Vi hadde fri bar og 3-retters middag!
Vi kjøpte brudekjolen min (på salg), men leide min manns antrekk. Hadde innleid fotograf, ei venninne laget alt av trykksaker (invitasjoner, bordkort, sanghefte +++) for en billig penge, ei annen fikset alt av blomster og pynt til en liten sum. Og jeg var hos frisør og sminkør for å pynte meg.
I de 100000 var det også band til festen (musikk), bryllupskake (andre kaker bakte vi selv), bryllupsnatt og "dagen-derpå-lunsj" (for nærmeste familie) på Grand Hotel og ikke minst bryllupsreise til Mauritius!
Åh, for en fantastisk dag det var, kunne gjort det igjen i morgen.. Nå må jeg hjem å se på bilder for å mimre! :) Har faktsisk snart bryllupsdag også! ?