Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tipp
Vi hadde 2 servitører. Hun ene er min mor sin tante og hun andre er en tidligere kollega av mamma pluss at jeg passet barna hennes når de var mindre. de ville ikke ha noe da,men de fikk et gavekort på 500 på plantasjen[:)] Pluss at de fikk delta i bryllupet når de var ferdi på kjøkkenet[:)]
Vi hadde koldtbord med litt varmmat og.svinestek.men vi forsynte oss selv
ORIGINAL: *Frøken F*
Vi fikk en pakkepris med to kokker, 5 servitører og en som hadde ansvar for det hele under middagen, hun passet på at alle fikk mat og drikke og snakket om maten. Etter at maten var ferdig beholdte vi 3 servitører som skulle gå rundt og rydde og vaske og servere. Og de betalte vi ekstra 5000 kroner for 5 timer. men det var verdt ellers så måtte vi ha ordnet med å flytte bord og alt annet selv.[&:] Med mat inkl vin og brylluskake, servitører, 2 kokker og en ansvarlig tror jeg vi kom oppi i 65.000 og dette med rabatt da vi kjenner firmaet som leverte det til oss! ellers hadde vi kommet opp i 80 000.
vil anbefale proffe servitører, de jobber raskt og vet å servere. De passer på å fylle på glasset og om det trengs annet.
ORIGINAL: Xilola
Vi hadde 2 servitører. Hun ene er min mor sin tante og hun andre er en tidligere kollega av mamma pluss at jeg passet barna hennes når de var mindre. de ville ikke ha noe da,men de fikk et gavekort på 500 på plantasjen[:)] Pluss at de fikk delta i bryllupet når de var ferdi på kjøkkenet[:)]
vi lurer på å ha venninner av mamma og svigermor, og regner nesten med at noen av dem ikke vil ha betalt. svigermor mener vi ikke skal tilby oss å betale engang, men det mener jeg er frekt!
og hvis det er f.eks venninner av søstra mi som skal servere, som er 19 år, så mener jeg at da bør man betale, men svigermor sier nei, at det er unødvendig...
ORIGINAL: Xilola
vi lurer på å ha venninner av mamma og svigermor, og regner nesten med at noen av dem ikke vil ha betalt. svigermor mener vi ikke skal tilby oss å betale engang, men det mener jeg er frekt!
og hvis det er f.eks venninner av søstra mi som skal servere, som er 19 år, så mener jeg at da bør man betale, men svigermor sier nei, at det er unødvendig...
Jeg spurte min kusine og om hun ville servere mot at hun fikk være med på festen etterpå. Og det ville hun,men hun kunne ikke likevel. måtte jobbe. Så det kan du evt spørre de venninnene til din søster om.[:)]
Mens de som serverte for oss, de sa med en gang at de ikke skulel ha noe.men ville uansett gi de noe. De er ikke ute etter å tjene penger,men å hjelpe til på en stor dag[:)]
Synnes din sv.mor er litt frekk siden hun mener man ikek skal tilby noenting. Er frekkere å forvente at de ikek ksla ha noe for jobben.
Ville hørt med de og spørre de hva de ønsker for jobben. Også sier de sikkert at de ikke ønsker noenting.men ville da uansett gitt de noe.Rein høflighet det[:)]