Hvor på magen fant dere den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 uker. Så tidlig ennå. Men syns jeg så lyserosa utflod nå og det stikker litt i livmoren innimellom så kanskje ting går feil vei..Ikke noe gøy :/ håper du finner den så du kan slappe av litt. Hvor langt på vei er du?
Huff da jag har blødd mye i mine andre graviditeter og det har gått bra.8 uker. Så tidlig ennå. Men syns jeg så lyserosa utflod nå og det stikker litt i livmoren innimellom så kanskje ting går feil vei..
Testet flere ganger i dag. Med blæren så full at den nesten sprakk. Ingenting. Har time til ul 17.. =)Huff da jag har blødd mye i mine andre graviditeter og det har gått bra.
Kan du ta TUL?Har du testet doppleren nå?
Lykke tilTestet flere ganger i dag. Med blæren så full at den nesten sprakk. Ingenting. Har time til ul 17.. =)
Å ja..Ikke klokken fem men om to uker. Hehe
Jaha :/ tenkte du hadde fått tid i dag...Ikke klokken fem men om to uker. Hehe
Som sagt over - ikke urolig pga manglende puls men smerten som vekket meg. Og vært i dag. Sånn rar ekkel følelse i livmoren.Synes det er veldig lett å høre forskjell. Baby har jo typ dobbel hastighet enn egen puls.
Synes også det er lettere å finne tidlig i graviditeten da det er mindre plass å lete etter hjertet.
MEN viktig å huske at ikke alle finner tidlig (for det kan väre vanskelig å finne om man ikke vet hvor og hvordan man skal lete) og at man ikke skal bekymre seg for det.
OG er man en person som blir urolig lett så kanskje man ikke skal skaffe seg en doppler.