Dere som har funnet hjertelyden selv,

Peilet greia rett over skambenet, men nedover (livmor ligger under skambenet) og mot høyre. De fleste foster ligger på høyre side.

Jeg har ikke funnet noe som helst! Orker ikke prøve mer før jeg er kommet så langt at jeg garantert finner.

Er ikke redd for at jeg ikke fant den. Men våknet av et sinnsykt vondt stikk i livmoren idag og har en ekkel følelse i dag.. Det er sikkert ingenting men..

Ikke noe gøy :/ håper du finner den så du kan slappe av litt. Hvor langt på vei er du?

Ved skambeinet nederst til høyre på sist svangerskap rundt denne tiden, ikke prøvd denne gangen enda :)

Ikke noe gøy :/ håper du finner den så du kan slappe av litt. Hvor langt på vei er du?
8 uker. Så tidlig ennå. Men syns jeg så lyserosa utflod nå og det stikker litt i livmoren innimellom så kanskje ting går feil vei..

8 uker. Så tidlig ennå. Men syns jeg så lyserosa utflod nå og det stikker litt i livmoren innimellom så kanskje ting går feil vei..
Huff da:( jag har blødd mye i mine andre graviditeter og det har gått bra.
Kan du ta TUL?Har du testet doppleren nå?

Å så bra!! Så er det ikke lenge igjen! Jeg fant ikke med full blære, da dyttes liksom livmora litt. Om man tar utvendig ul er det bra med full blære da.
Lykke til etterpå!

Synes det er veldig lett å høre forskjell. Baby har jo typ dobbel hastighet enn egen puls.
Synes også det er lettere å finne tidlig i graviditeten da det er mindre plass å lete etter hjertet.
MEN viktig å huske at ikke alle finner tidlig (for det kan väre vanskelig å finne om man ikke vet hvor og hvordan man skal lete) og at man ikke skal bekymre seg for det.
OG er man en person som blir urolig lett så kanskje man ikke skal skaffe seg en doppler.

Jeg vet ihvertfall godt hva som er baby og ikke. Vår er som en lett tromme mens en baby høres ut som er tog. Hehe.

Synes det er veldig lett å høre forskjell. Baby har jo typ dobbel hastighet enn egen puls.
Synes også det er lettere å finne tidlig i graviditeten da det er mindre plass å lete etter hjertet.
MEN viktig å huske at ikke alle finner tidlig (for det kan väre vanskelig å finne om man ikke vet hvor og hvordan man skal lete) og at man ikke skal bekymre seg for det.
OG er man en person som blir urolig lett så kanskje man ikke skal skaffe seg en doppler.
Som sagt over - ikke urolig pga manglende puls men smerten som vekket meg. Og vært i dag. Sånn rar ekkel følelse i livmoren.

Back
Topp