Dere som har flyttet langt?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Dere som har flyttet langt, er det noen som vil fortelle meg ca hva det kostet for transport av flyttelasset? Hvor langt flyttet dere?

kommer an på antall kubikk! gå på mitt anbud å legg inn forespørsel,så tar dere det beste og rimeligste!
vi flyttet bodø-stavanger for 7 år sdien,da kostet det 25 tusen mener jeg... men det dektes av jobben til mannen. og ang antall kubikk,mener jeg at det var 15??

jeg kvitta meg med alt jeg ikke ville ha med meg i flyttelasset når jeg flytta til gubben så alt fikk plass i en svær henger og en hiace.. og det kom på rundt 3000kr for 6 år siden.. men da kjørte han selv..  men svaret som er over meg er kansje mere hjelp og få i

Takk for svar begge to! :)

Jeg aner ikke hvor mange kubikk jeg eier, men tror det er sykt mye. Da vi flyttet for 5 år siden fylte vi helt opp den største lastebilen vi fikk leid. Nå har jeg sikkert samlet enda mer...

mamma har gjort det et par ganger, både når hun flytter langt og kort - bruker flyttebyrå.. ingen bæring eller strev for henne annet enn pakking..
men det hun ser på, er hva det koster å kjøpe nytt av de store møblene, kontra det å transportere de.. for store møbler koster å transportere..

bare et tips

Vi flytta 180 mil og det kom på 27000. La inn på dittanbud.no og fikk mange pristilbud der.
På nettsidene til de store byråene har noen lagt ut en oversikt ove car hvor mange kubikk feks en 50kvm eller 75kvm lelilighet er.

Jeg og datteren min flyttet fra Halden til Oslo ifjor sommer. Brukte flyttebyrå igjennom noen venner og betalte svart 6000,- Fylte hele bilen hihi

Dollface skrev:
mamma har gjort det et par ganger, både når hun flytter langt og kort - bruker flyttebyrå.. ingen bæring eller strev for henne annet enn pakking..
men det hun ser på, er hva det koster å kjøpe nytt av de store møblene, kontra det å transportere de.. for store møbler koster å transportere..

bare et tips

Utrolig smart faktisk :D Har jeg aldri tenkt på.. (ikke at vi skal flytte mer nå håper jeg, men smart tips uansett, måtte bare få sagt det.. haha)

Vi leide en liten lastebil en helg og fikk to kompiser med lastebillappen til å dele på å kjøre den fra Bergen til Ålesund. Tror det kostet oss ca 3000.

oslojente1980 skrev:
Jeg og datteren min flyttet fra Halden til Oslo ifjor sommer.XXXX

Kanskje ikke så smart å fortelle det til hele BV??

Back
Topp