Dere som har flere..

Kamomilla

Blir kjent med forumet
Merket dere noe forskjell på om magen kom før når dere ventet nummer 2? Har selv en sønn på halvannet år, og med han kom vel magen rundt uke 15, spent på om der blir det samme nå:)
 
Det er jo veldig lengesiden sist jeg var gravid, men var flink til å skrive og ta bilder. Magen min begynte å vises i uke 20
 
Jeg hadde en liten kul i uke 14 første gang :) Hun er nå 3 år. Nå ser jeg kjempe gravid ut allerede (8uker), men det er vel mye oppblåsthet :p Litt vanskelig å skjule den magen faktisk :confused:
 
Syns det blir fortere synlig for hver gang. Med nr 2 begynte det så vidt å synes hvis man la godvilja til i uke 13. Nå med nr 4 føler jeg alle kan se det og jeg er i uke 6 :-p Men jeg er overvektig og føler magen bare eser ut på ettermiddagen. Andre tror sikkert jeg bare har lagt på meg :-p men har ikke det heller.
 
Jeg fikk tidlig mage med nummer en, allerede i uke 10-11 begynte jeg å se at livmoren kom opp som en liten kul når jeg la meg ned. Innen uke 14 begynte folk å spørre rett ut om jeg var gravid ;)

Fikk utrolig stor mage å slutten også, helt pinlig stor. Jeg er liten og ikke så høy, så hele magen gikk rett ut, og inneholdt en baby på nesten 4kg, så var nesten litt komisk hvordan jeg så ut. Spent på om det blir gjentakelse-for det var ekstremt ubehagelig på slutten. Det var faktisk den verste tiden av graviditeten. Jeg sov ingenting og alt gjorde vondt siden huden var så stram. Spedbarnstiden og smertene etter KS var ingenting i forhold.
 
Jeg har et gutt på 2, 5 år, og sist vistes magen godt i uke 15-16. Nå er jeg 8+0 og magen ser like stor ut som i uke 16 sist. Men har dog mye luft i magen :p men føler at den er vanskelig å skjule jeg og :p
 
Jeg fikk mage i uke 16-17 forrige gang. Merker ikke noe til den enda, men føler meg tjukkere :p Tror nok livmoren kommer over skambeinet før uke 12 denne gangen, siden den allerede er litt større i utgangspunktet. Håper den lar seg skjule lengst mulig ;)
 
Back
Topp