dere som har flere barn

wilma

Glad i forumet
[:)]Hvordan går det med de andre barna etter at minsten ble født?
Her går det greit,4-åringen kan bli litt vel hjelpsom til tider da hun ikke kjenner helt sine egne krefter,10-åringen er det veldig god hjelp i da hun kan gå noen småturer med han, passe å leke med han hvis jeg har noe som må gjøres.....

[:D]Går strålende! Hehe ,men så er jo den andre "lillegutten"min 13 år da...[:D]
Han er flink med lillebror ,trøster og bærer ham rundt. Det eneste han ikke gjør er å stelle - brekker seg ved tanken på bærsjebleier... Har aldri spurt han om det heller da. Det er vi som er foreldre som tar den jobben[:D]...
Deilig med stor aldersforskjell! Utrolig lettvindt![:D][:D]

ORIGINAL: wilma

[:)]Hvordan går det med de andre barna etter at minsten ble født?
Her går det greit,4-åringen kan bli litt vel hjelpsom til tider da hun ikke kjenner helt sine egne krefter,10-åringen er det veldig god hjelp i da hun kan gå noen småturer med han, passe å leke med han hvis jeg har noe som må gjøres.....

Karoline er akkurat som din 4åring[:D] Gjør alt i beste mening, men gjør mer vondt enn godt... Likevel ser det ut til at Marie bare ELSKER storesøster[:)] Heldigvis...[;)]

Her går det også kjempe bra emilie har ikke vist snev av sjalusi en eneste dag, hun elsker denne lille søstra si så mye[:D] leker med henne og er så hjelpsom. Sara smilier også fra øre til øre og ler når hun ser storesøster.

Så de blir nok gode venner etterhvert får vi håpe [;)]

Her går det kjempe fint.
Alle er hjelpsomme og veeeldig glad i minstesøster[:D]

Her går det også veldig bra, men vi har fått oss en skikkelig attpåklatt, har en gutt på 12år og ei jente på 10 år fra før. De bare ELSKER LILLEBROREN SIN! litt rart, fordi særlig sønnen min syntes ikke noe om at han skulle bli storebror i beynnelsen, når jeg sa det til dem.... Men heldigvis de bare duller og koser med lille Isak(som har blitt 4 mnd allerede)

Back
Topp