dere som har flere barn

stinel

Glad i forumet
la dere på dere like mye i sv.skapa??  jeg la på meg 30 sist.. å mye de første mnd, gikk bare ned 17, å har sliti med resten.. nå har j lagt på meg 5,.. å lurer på om dere som ikke la på dere så, hvor mye dere gikk ned når bebisen kom??   off, litt rotete dette her, men dere skjønner det sikkert :P

gikk opp 9 å gikk ned 14 veldi fort!men noe har snikki sæ på igjen før denne gangen.til nå er jeg på -2..

så langt er det ganske likt ja.. :)

la på meg 19 sist, men håper det blir mindre denne gangen... var 10 kg tyngre da jeg startet nå... gikk aldri ned alt, men la ikke spesielt stor innsats i det heller... denne gangen har jeg andre planer... leeeeeeeeeeeiiiiiii av å være feeeeeit... nanananannnaa.. leeeeei av å være feeeeit.. *sukk*

ja på meg rundt 15 kilo sist. Gikk ned 7 rett etter fødsel og så videre ned 4, men der stanset det. Men til nå så jeg da ikke lagt på meg noe... Så det er bra... Men er da fortsatt like tung nå som jeg var i uke 24 sist, og er 22 uker på vei i mårra. Så her bør jeg iallefall ikke legge på meg noe mer på ei stund

Jeg la på meg 18 kilo på første. Gikk de ned igjen ganske fort, men så havnet jeg i melkesjokolade fella å gikk opp 5 kilo igjen. Så nå var jeg 5 kilo i pluss i forhold til sist. Jeg har også planer om å gå ned det jeg går opp i dette svangerskapet pluss 10 kilo til. Det skal jeg klare! (",)

off, har alt for mye på kroppen her og :P så skal i hard trening så fort lille er ute ;)

stinel skrev:
off, har alt for mye på kroppen her og :P så skal i hard trening så fort lille er ute ;)

Jeg velger å ikke tenke så mye på det nå. Bortsett fra å prøve å spise minst mulig søtt. Jeg går opp det jeg går opp, og har en god grunn til det. Den tid, den sorg. ;-)

Med førstemann la jeg på meg 6,5 kg og gikk ned 15-20 i løpet av få mnd etter fødselen, da var jeg veldig undervektig (179 cm og 45 kg).

Med nr to gikk jeg fra 70-100 i løpet av svangerskapet, og har brukt 7 år på å få av meg alle de 30 kg igjen.

Nå har jeg foreløpig lagt på med 9 kg, og håper jeg klarer å holde det litt under kontroll ved å være enda litt strengere med meg selv, jeg trenger jo strengt tatt ikke den sjokoladen eller den potetgullposen...

Jeg la på meg ca.12 kilo forrige sv.skap og gikk ned igjen det meste etter fødsel, amming og turgåing. Nå er jeg 20 uker, og ligger på -6 kilo. Men har vært mye dårligere dette svangerskapet. 

La på meg 12 kilo forrige svangerskap og alt forsvant rett etter fødsel. Gikk videre ned 5 kg og var litt for tynn ganske lenge under fullamminga. De kiloene kom heldigvis tilbake og før dette svangerskapet var jeg på ca. det samme som før forrige. Pluss 1 - 2 kg. Har faktisk lagt på meg mindre nå enn jeg hadde sist rundt samme tid, så må nok passe på at jeg ikke mister for mye igjen med ammeperioden.

Lagt på meg mindre hittil. Med storebror la jeg på meg 10-12 kilo, litt usikker på akkurat hvor mye for veide meg ikke de siste dagene (mulig det kom på noe mer for jeg følte jeg ble full av vann). Nå ligger jeg foreløpig på +1,5 og er litt over 21 uker.

la på meg 8 kilo forige gang og hadde gått ned 12, 5 uker etter fødselen.
med de 12 kom raskt på igjen.. klarte å kvitte meg med 1 kilo før jeg ble gravid nå..
så nå er jeg +5/6 i uke 23 +4 satser på å ikke gå opp så mye og heller ta av meg en del etter fødselen :)

Gikk opp 14 kg, og hadde enda 3 kg igjen på kroppen da jeg ble gravid igjen. Ble gravid bare snaue året etter at snuppa ble født, da. Jeg brukte lang tid på å gå ned. Dagen etter keisersnittet veide jeg faktisk 1 kg MER enn da snuppa kom til verden! Har til nå gått opp ca 4 kg. Det er et par kilo mindre enn ved samme uke forrige svangerskap. Så får vi se hvordan det utvikler seg. Jeg er mer fysisk aktiv denne gangen, men samtidig spiser jeg mer :)

har gått mest opp første gang men da hadde jeg mye lavere utgangsvekt (litt for lavt nesten, ;-))
endte opp begge gangene omtrent rundt 82-84kg med startvekt 58 kg første gang og 70 andre gang.
denne gangen startet jeg på 66kg og er på ca 72 nå.
:))

men fasongen min på de ulike tidspunktene var helt likt og som sagt rett for fødselen også

La på meg 25 kilo og gikk ned alt:) Har lagt på meg 10 kilo hittil:P

Lagt på meg 10 kg til nå :/ Men minns jeg var oppi +14 på den tiden her sist. Men legen min sa jeg var for tynn da jeg ble gravid sist, mens nå var det 5 kg igjen etter gullet....

Men bekymrer meg fint lite egentlig, synes ikke det er gøy å se ut som en liten ballong, og unngår hel speil for tiden, men gikk fort av første gang, og nå får jeg baby og en på 18 mnder,så alle spår de kommer til å renne av enda fortere, håper de har rett hehe :)

Sist gang la jeg på meg ca 12 kg totalt, og hadde vel lagt på meg en 6-8 kg i uke 24 (som jeg er nå), i dette svangerskapet har jeg ikke lagt på meg noe enda. Har hatt veldig dårlig matlyst så er nok derfor. Kommer vel på slutten denne gangen da! ;)

Back
Topp