Dere som har flere barn

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid med første, i motsetning til nummer 2? [:)]

Og hva synes dere om å prøve på ny baby når man nettopp starter i ny jobb? [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid med første, i motsetning til nummer 2? [:)]

Og hva synes dere om å prøve på ny baby når man nettopp starter i ny jobb? [:)]

Nr. 1 prøvde vi ikke på[;)] og nr. 2 som kommer i Januar satt etter 3 mnd prøving[:D]

Jeg hadde ikke jobb engang når jeg ble gravid 2. gang, men fikk jobb veldig fort da[:)] Synes det var litt kjipt da å søke på jobb når jeg var gravid, men det gikk jo bra[:D]

Førstemann satt på første, andre var ikke helt planlagt[:)]

Nr 1 satt på første forsøk og det samme gjorde nr 2. Vi har vært veldig heldige der!

Syns det er helt greit å blir gravid når du har startet i jobb, det gjorde jeg og:)

ORIGINAL: Skrulla86

Nr 1 satt på første forsøk og det samme gjorde nr 2. Vi har vært veldig heldige der!

Syns det er helt greit å blir gravid når du har startet i jobb, det gjorde jeg og:)

Hvordan reagerte sjefen din da?

:)  jeg syns du skal starte med ny baby når du å din mann føler dere er klar for d :)

ble gravid med min 1 etter 7 mnd.
nr 2 gikk d 6 mnd.
det er 3 år mellom mine barn, skulle egenlig være 2 år men mistet en imellom de to jeg har nå.
det er helt fantastisk å være 2barns mor:)
å stolte storesøster er blitt mer tolmodig å elsker å leke å prate med lillebrorn sin:)
føler du deg klar så kjør på:) ikke så mye mer jobb med 2 enn en, :) 
lykke til:)

ORIGINAL: *LilleVinkel*

ORIGINAL: Skrulla86

Hvordan reagerte sjefen din da?

Han sa ingenting[8|] hehe. Han ble nok rimelig skuffa, men så har vi et veldig dårlig forhold fra før da! Skal slutte i jobben etterhvert uansett;)

nr 1 kanskje 8 mnd, nr 2 over 2 år, nr 3 prøvde ikke, nr 4 ca 6 mnd

prøvde ikke med noen av ungene.

Førstemann tok 9 mnd, andre tok 4 mnd. [:)] Vil du ha flere barn, så kjør på. Uansett om du har ny eller gammel jobb[:)]. [;)]

ORIGINAL: mammselamsen83

prøvde ikke med noen av ungene.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp