Dere som har flere barn

ZombiElla

Elsker forumet
Merker dere noe til at magen kom fortere nå enn tidligere?
Har og hørt at man kan forvente å få større mage når man venter nr 2, 3, 4 osv.
Jeg fikk mage fortere med nr. 2, men den ble ikke større enn med nr. 1.
Nå venter jeg nr. 3, og magen spratt fram med en gang. Er nok pga masse luft...men er bare 7 eller 7+3 uker på vei, og regner med at det blir umulig å skjule etter en uke eller to til...

Usj, har ennå mage igjen etter første ungen min (og eneste)[:D][8D]

Venter nr 2 og magen poppet ut over natta, så i dag har jeg gravidemage! En bitteliten en[:)] Er 7 pluss 2[:)]

ORIGINAL: Julia09

Måtte titte på magebilder fra første svangerskap, og det ser ut som den er en smule større denne gangen. Men tiden vil vise om den holder tempoet oppe! [:)] 

Vet dere hva ?  Jeg tror jeg har tvillinger....  har fått stor mage allerede nå...  hehe

Må nok signere denne ja ...

ORIGINAL: ungenmin06

Vet dere hva ?  Jeg tror jeg har tvillinger....  har fått stor mage allerede nå...  hehe

Hihi.... så artig det hadde vært da[:D][:D]

Magen kom fortere med nr 2 enn med nr 1. Og den kommer nok ennå fortere nå ser det ut som.. Hadde mye større mage med nr 2 men det kan jo ha noe med at han var nesten 2 kg tyngre og 11 cm lengre..

[:'(][8D]

Jeg syns det, men er ikke helt sikker i grunn[8D]

Nei, får ikke raskere mage av den grunn. Kjennes ut som mage innimellom men er bare luft.
Livmora har ikke vært ovenfor skambeinet før i uke 12-13 med bare en i magen.. og da er det jo ingen mage heller her i gården. [:)]
Første gang med 2 i magen hadde jeg synlig mage ved 12 uker, andre gang med 1 i magen begynte livmora å bikke skambeinkanten i uke 12/13 og da begynte magen å komme såvidt. Og forventer ikke noe annet denne gangen. Hatt noe spent og stor mage på kveldstid, men det er bare luft.. kan ikke kjenne noe livmor på lang tid enda tipper jeg.

Back
Topp