Dere som har flere barn fra før..

Jepp! Var kvalm lengere og hadde oppkast med jente! Kvalm i starten med gutt!

Jeg har to gutter fra før, og vært kvalm med begge, men med første så kastet jeg opp og var morgenkvalm. Med siste så kastet jeg aldri opp, men var kvalm hele dagen, mest på ettermiddagen.
Nå har jeg heller ikke kastet opp, men vært mye kvalm på ettermiddag og kveld. Den siste uka har det gått mer over til morgenkvalme. Så jeg tipper gutt denne gangen også, ellers hadde jeg vel vært enda dårligere....

Kvalm store deler av dagen fra uke 6-15 med første, han er gutt:) Vært småkvalm og uggen litt til og fra siden positiv test denne gangen, men igår kom kvalmen skikkelig. Vært kvalm i dag og. 6 uker i dag..Har ingen formening om kjønn:)

Gullskatt juli12:)

Kjempe kvalm med første- gutt
Ikke kvalm med andre- gutt
Ganske kvalm med tredje(det svangerskapet gikk galt i uke 22)- jente
Litt kvalm med fjerde-gutt
Så her har ikke kvalmen hatt noe å si på kjønn:)

Ok takk for svar:) har vært like kvalm i alle min svsk, men alle har vært jenter.

Og er kvalm igjen denne gangen,så det blir spennende å se kjønn:)

Kvalm og kastet opp absolutt alt fra uke 6-13 med første - jente

Ingen kvalme,men slet med mye hodepine fra uke 16 til uke 36 med andre - også jente

Nå har jeg vært veldig kvalm fra uke 6-8, men uten oppkast. Sliter også med kviser denne gangen,det har jeg ikke gjort de andre gangene. Spent på å få vite kjønn denne gangen :)

Jeg var litt småuggen sist, ikke sååååå kvalm som nå. Fikk gutt sist, så kanskje en jente? :P

Ekstremt kvalm forrige gang - pike.
Ekstremt kvalm denne gang - uvisst frem til termin.

Fint svangerskap sist, ingen symptomer- jente

Nå ømme pupper, ekstrem trøtt og småkvalm- vet ikke

Med første hadde jeg veldig lite symptomer. Gutt

Nå føler jeg meg ekstremt oppblåst hele tiden og litt morgenkvalm og får fortere hodepine og generelt fortete sliten.

Hyperemesis første gang - gutt

En litt mildere hyperemesis denne gang, så blir spennende og se på OUL :)

Ingen kvalme med noen og bare litt ekstra trøtt med nr 2, begge jenter :) denne gangen er jeg dødstrøtt, kjempe hissig/sint og småkvalm av og til, så det blir spennende å få vite hva som gjemmer seg i magen nå :D

Kvalm og oppkast i 5mnd, pause i 2mnd og oppkast igjen! Fikk en jente :)

Eg merket ingen symptomer med nr 1 som var gutt. Med nr 2 som var jente var eg både kvalm og trøtt. Det samme er eg nå med nr 3 men som sakt vet aldri :-)

Med nr 1 hadde jeg ingen symptomer. Helt fantastisk, kunne vært gravid for alltid :cool:
Med nr 2 var det motsatt. Følte jeg hadde alle symptomer og plager.
Begge gutter.
Så langt med nr 3 har jeg noen sympromer, men ikke alt for ille. Spent på hvordan de neste ukene blir.

Første svangerskap: Omtrent ikke symptomer, kun litt ekstra trøtt, ble verdens fineste gutt ❤️
Dette svangerskapet: hyperemesis, med andre ord skikkelig dårlig..spent på kjønn ;)

Første svangerskap: Omtrent ikke symptomer, kun litt ekstra trøtt, ble verdens fineste gutt ❤️
Dette svangerskapet: hyperemesis, med andre ord skikkelig dårlig..spent på kjønn ;)

Uff stakkars deg, må være fælt.. Det er da jeg får dårlig samvittighet å klage over kvalme,når jeg leser om dere som får hyperemesis.. Spennende å se om det blir jente hos deg denne gangen da:)

Back
Topp