Dere som har flere barn, ønske om kjønn denne gangen??

har ei engle jente.nå som eg er gravid så tenker eg ikke så masse på kjønnet så lenge babyen er frisk

Jeg har en gutt på 10 mnd, så for meg er det akkurat det samme hva det blir ;) hadde jo vært kjekt med en av hver, men får jeg gutt så har jeg jo alt ;) så gleden er like stor uansett hva vi får ;) jeg vil vite hva det blir, synes det er så kjekt å forberede alt på forhånd ;)

Som mange andre her så spiller det ingen rolle egentlig.
Har en jente fra før av, så det hadde vært greit å kunne bruke mye av klærne/kjolene som henger i skapet som enten kun har blitt brukt en gang eller ikke brukt i det hele tatt.

Pappaen ønsket seg først gutt, men han er nå vilt forelsket i datteren vår og ønsker seg en ny jente. Men tror nok at han skulle godt likt å ha en gutt i herje med også!!

Hadde vært veldig koselig med en av hver, men samtidig veldig praktisk med samme kjønn som sist siden de er født på samme tid av året, med tanke på arving av klær og utstyr :)

Det hadde jo vært praktisk med ei te jente, ihvertfall nå som babyen i magen blir født ganske nøyaktig på samme tid som storesøster ble. Da har vi passende klær til alle årstider:) Men er egentlig det samme:)

Back
Topp