Dere som har flere barn, ønske om kjønn denne gangen??

kula1882

Betatt av forumet
Dere som har flere barn, hvilket kjønn har dere fra før og har dere "ønske" om ett spesielt kjønn denne gangen?

For min del er det akkurat det samme, men med tanke på at vi har en gutt fra før av så hadde det Vært veldig kjekt med en gutt til :) sikkert kjekt med brødre Som er tette tenker jeg men det er just det same egentlig

Har gutt fra før, og har virkelig ingen ønsker om hva nr 2 skal bli:)
Moro med en gutt til sånn at de kan bli skikkelig kompiser, og moro med jente, så har vi en av hver! Hva enn det er tar jeg i mot det med åpne armer:)

Egentlig så er det akkurat det samme! Hadde vært veldig praktisk med gutt med tanke på utstyr fra forgie gang.. meeeen det hadde jo vært kjempe kjekt med en liten skjønn jente også :-)

Jeg har alltid ønsket meg veldig en jente, og jeg fikk jo jente forrige gang, så nå spiller det ikke noe rolle.
Hadde vært gøy med en jente til fordi da kan de bli gode venninner også, de blir jo ganske tette, kun 16 mnd mellom. Jeg har også masse fine jenteklær som jeg veldig gjerne vil bruke en gang til ;)

Men hadde jo vært kjekt med en gutt også, har en samboer som skrur, bygger og styrer på, så en gutt ville jo (mest sannsynlig) elsket å hengt i bokselommen hannes! Og så har eg en unnskyldning til å handle masse nye babyklær ;) 

Har jente fra før, så av praktiske grunner hadde en jente til vært midt i blinken siden stort sett det vi har er rosa.

Men, vi er helt nøytrale og har ikke ønske.
Jente eller gutt. Hehe

Jeg har en gutt og en jente, så skulle jeg bli gravid nå spiller det ingen rolle

Jeg har en jente, og vet igrunn ikke hva jeg ønsker meg! Det er jo fordeler ved alt :) Det hadde vært gøy med en gutt siden vi har jente fra før, ekstra stas for pappan tenker jeg også, samt bestefar og generelt mannfolka i familien! I min generasjon er det ingen gutter på min side av familien, men flere jenter :) 
Men, fordelen med jente er at jeg syntes det er sååå gøy å kle opp jenter, har masse klær til vesla mi den lille kunne fått bruke, jeg "kan" jente bedre siden jeg har jente fra før, samt at jeg er en jente selv! osv

Konkluderer med at for min del er det heeelt det samme hva det blir så lenge barnet er velskapt! Men for mannfolka sin skyld har jeg et ørlite håp om at det er en guttepjokk 

Jeg har en gutt og en jente fra før,så spiller ingen rolle!!:)

Har veldig lyst på begge deler, så jeg kommer til å bli overlykkelig uansett!!! :) har gutt fra før og elsker å være guttemamma, men er sikker på at jeg hadde elsket å ha jente også!

Har en gutt, og egentlig spiller det jo absolutt ingen rolle hva neste blir :) Men jeg har jo veldig lyst på ei jente en eller annen gang.. Noen jeg kan flette håret på, og dulle med.
Nå rundt graviditetene og småbarnsperioden har jeg ikke tall på hvor mange spørsmål jeg har måttet stilt mamma, hun vet jo liksom alt om dette! Sånn som alle mammaer gjør ;) Slik håper jeg at jeg får fungere en eller annen gang, om det blir til datter eller svigerdatter!

Det er egentlig det samme, har tøy til begge kjønn også.. men kanskje innerst inne så ønsker jeg vel en jente til :)
Har en jente fra før..

Fra før har vi 3 jenter og en liten babygutt,.

Ingen spesielle ønsker når det gjelder kjønn

Jeg kunne tenkt meg og ikke vite det, men har en mann som har veldig lyst

Jeg har en gutt fra tidligere forhold, det har samboer også og sammen har vi en gutt Praktisk så hadde det vært fint med en gutt til, har masse klær og utstyr. Og jeg er en typisk guttemamma men det hadde vært kos med ei jente også. Kjenner flere som har prøvd i mange år for å få unger men ikke klarer det, så jeg er takknemmelig for de barna jeg har og skal få, uavhenig av kjønn.

Jeg er veldig enig med alle her ser jeg
Har en jente fra før, og det blir bare 18 mnd mellom henne og nestemann, så for hennes del hadde det kanskje vært kjekt med en liten venninne. Jeg vokste selv opp som den yngste av tre veldig tette jenter, og vi hadde veldig mye moro sammen! På den annen side hadde det vært veldig kjekt med en av hver også..
Klær kommer jeg til å kjøpe uansett.
Ser ikke på meg selv som en typisk jente- eller guttemamma, så det hadde passet med en av hver; )

HAr jente fra før, og håper neste barn er like velskapt og fin som første:) Det er mitt ønske :)

Jeg har jente fra før. Hva som kommer nå er akkurat det samme. Bare alt er bra

Har en gutt fra før, spiller ingen rolle hva det er:)

Kan med hånden på hjertet si at det ikke spiller noen rolle. Det er fordeler ved begge deler.

Har en gutt fra før, og han ønsker seg en lillebror som kan leke med alle lekene han ikke trenger lenger, sier han. I morges fortalte han meg at "Dette er et guttehus, vi trenger ikke flere jenter her, annet enn deg!" haha. Men han vil nok helt sikkert ønske en lillesøster velkommen også. :-)

Chuma skrev:
Kan med hånden på hjertet si at det ikke spiller noen rolle. Det er fordeler ved begge deler.

Har en gutt fra før, og han ønsker seg en lillebror som kan leke med alle lekene han ikke trenger lenger, sier han. I morges fortalte han meg at "Dette er et guttehus, vi trenger ikke flere jenter her, annet enn deg!" haha. Men han vil nok helt sikkert ønske en lillesøster velkommen også. :-)

Haha:)) Så god han er!

Back
Topp