Dere som har fler enn 2 barn

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hvordan synes dere overgangen fra 1 til 2 barn var?
Jeg er så spent! Lillegutt er jo vant til å være midtpunktet! Er spent på hvordan både vi foreldrene og han takler overgangen :)

Edit: Fler enn 1 barn :p Hehe... Får ikke til å endre tittelen :)

Last edited:
Dette lurer jeg også på! Kan jo bli gal av jentungen her og så har man samtidig ansvar for en baby... Aiaiai. :P Men ungene blir jo større heldigvis. :) Når babyen kommer vil vesla være tre år og ha bedre språk og forståelse, så er ikke i panikk ennå. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det gikk veldig fint ☺ vi hadde ikke søsken sjalusi. Så det hjelper jo veldig. Spent nå å gå fra 2 til 3. Men fordelen er vel at de begynner bli "store" de 2 andre ☺

Gikk veldig bra. Nå var eldste 2 1/2 år når lillesøsteren kom, og hun viste mye omsorg. Vi passet på å ha litt tid alene med storesøster,slik at hun ikke ble sjalu :)

Synes det var en stor overgang. Eldste var bare ett år. Hun var veldig sjalu. Hadde mange sinneutbrudd. Tror det er enklere når de er litt større og har bedre språk.

Jeg tror overgangen fra 1-2 er verre enn fra 2-3. Da er man så inn i rutiner og sånt. Så stor gleder meg til nr 3 kommer!!! Var mer stressa med nr 2.

gikk veldig greit fra 1 til 2, sleit litt med å finne rutiner med en liten baby som aldri skulle sove. Men det kom seg eter hvert. To barn og to sett med armer og to fang.. men kjenner jeg sliter mer med tanken på nr tre nå.. føler vi ikke er nok med to foreldre til tre barn.. hehe :)

Dette er jeg også veldig spent på. Min datter er 11 år, vant til å ha mamma for seg selv... Og nå kommer det en liten baby og skal ta plass...

Back
Topp