Dere som har fastlege med ul maskin.

Tullmus

Flørter med forumet
Hei fikk meg ny fastlege i oktober. La merke til at hun hadde sånn invendig ul maskin når jeg var der for å ta hcg prøver i forbindelse med blødning nå i starten. Pleier man å få innvendig ul på 1. svangerskapskontroll når fastlegen kan det. Eller blir det bare sånn vanlig kontroll ? Er jo en stund enda siden jeg ikke har time før 12.1

Min lege har ul apparat. Hun foretar utvendig ul på alle kontroller. Gjorde det på forrige mann, og gjør regni med at hun gjør det nå også. Hadde første svangerskapskontroll for halvannen uke siden, og da tok hun ul, og alt så bra ut! :)

Hvordan såg du at den var til innvendig bruk? Min fastlege har ul på kontoret, han tok utvendig på meg i uke 10+1 :)

Den proben er lett gjenkjennelig når man har hatt innvendig ul før. Se for deg en pc med en hvit dildo festet med telefonen ledning så er den ikke til å ta feil av

Min lege har ul apparat. Hun foretar utvendig ul på alle kontroller. Gjorde det på forrige mann, og gjør regni med at hun gjør det nå også. Hadde første svangerskapskontroll for halvannen uke siden, og da tok hun ul, og alt så bra ut! :)
Det gjør min fastlege også :)

Håper håper håper min også gjør det, men hvis hun gjør det burde jeg jo ta gubben med på alle kontroller

Back
Topp