Dere som har født

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Da dere hadde begynnede rier- rørte lille i magen seg samtidig? jeg er to dager på overtid (førstegangs) har tidligere hatt vondt ifm at hun har rørt seg men er litt annerledes nå. Men ingen smerter når hun er rolig (kun mensmurringer) og magen min er hard hele tiden - har vært slik en stund (hatt kynnere halve svangerskapet)
 
Min sprellet under hele fødselen, men han var ekstremt aktiv
 
Min sprellet under hele fødselen, men han var ekstremt aktiv
Aktiv under hele fødselen her og

Oki så det er mulig å oppleve riene samtidig med fosterbevegelser. Akkurat nå kjennes alt vondt hehe men skjønner jeg skal vente på noen større smerter xD hadde vært fint med en alam som gikk av når det var på tide å dra inn til sykehuset :p
 
Oki så det er mulig å oppleve riene samtidig med fosterbevegelser. Akkurat nå kjennes alt vondt hehe men skjønner jeg skal vente på noen større smerter xD hadde vært fint med en alam som gikk av når det var på tide å dra inn til sykehuset :p
Ja er du i tvil om du har rier? Har du ringt føden?
 
Ja er du i tvil om du har rier? Har du ringt føden?

Veldig i tvil om alt hehe Ringte føden en gang tidligere for et par uker siden og fikk som svar at så lenge jeg kan snakke gjennom smerten så er det ikke på tide å komme inn xp jeg har en del smerter her og der, regelmessige kynnere (i flere mnd) men ikke regelmessige smerter så da venter jeg da på at det skal gjøre nok vondt til at jg ikke kan snakke i guess..
 
Veldig i tvil om alt hehe Ringte føden en gang tidligere for et par uker siden og fikk som svar at så lenge jeg kan snakke gjennom smerten så er det ikke på tide å komme inn xp jeg har en del smerter her og der, regelmessige kynnere (i flere mnd) men ikke regelmessige smerter så da venter jeg da på at det skal gjøre nok vondt til at jg ikke kan snakke i guess..

Jeg ringte aldri inn å lurte, men husker jeg var i tvil om jeg kom til å skjønne når det var rier, da jeg var så veldig forberedt på at det skulle gjøre kjempe vondt, men jeg kan si deg det at du kommer til å skjønne når det er rier og er i gang, selvom det ikke er så vondt med en gang nødvendigvis så er det en følelse du ikke har kjent før :) masse lykke til med fødsel! Det er en fantastisk opplevelse
 
Jeg ringte aldri inn å lurte, men husker jeg var i tvil om jeg kom til å skjønne når det var rier, da jeg var så veldig forberedt på at det skulle gjøre kjempe vondt, men jeg kan si deg det at du kommer til å skjønne når det er rier og er i gang, selvom det ikke er så vondt med en gang nødvendigvis så er det en følelse du ikke har kjent før :) masse lykke til med fødsel! Det er en fantastisk opplevelse

Takk! ^^ rosa på papiret i dag så kanskje today is the day hihi
 
Min var så rolig at jeg dro inn på sjekk bare noen dager før hun kom :) ctg måtte gjentas flere ganger fordi hun var så rolig
 
Det klarer jeg rett og slett ikke å huske, men tror ikke jeg kjente så voldsomt mye av babyen gjennom riene.
 
Alle mine har heldigvis rørt seg masse hele fødselen, det var veldig betryggende syntes jeg. :) Jeg kjente dem bare mellom riene da, så jeg aner ikke hva de gjorde mens jeg hadde rier, om det er det du lurer på. Når jeg hadde rier var jeg opptatt av å jobbe med riene, og kjente ikke noe annet enn smertene egentlig. Mellom riene kjente jeg på babyene. :)
 
Da dere hadde begynnede rier- rørte lille i magen seg samtidig? jeg er to dager på overtid (førstegangs) har tidligere hatt vondt ifm at hun har rørt seg men er litt annerledes nå. Men ingen smerter når hun er rolig (kun mensmurringer) og magen min er hard hele tiden - har vært slik en stund (hatt kynnere halve svangerskapet)

Alle har kynnere hele svangerskapet, men det er ikke alle som kjenner dem. :)
Jeg hadde kynnere som legene trodde var rier fra uke 25, og vet hvor slitsomt det er å kjenne dem så sterkt. Håper du går i fødsel snart, og at du slipper å være utmattet før den tid! <3

Det er vanlig at bevegelsene endrer seg mot slutten, men du skal ikke kjenne mindre til henne.

Jeg holdt på i 67 timer, og jeg kan ikke huske at jeg tenkte over om han rørte seg eller ikke, for det var så intenst, men de hadde jo CTG på, og etterhvert sonde på hodet, og det gikk fint det. :)

Det beste du kan gjøre nå er å slappe av, spise og sove. Ring alltid føden om du er i tvil om noe.

Lykke til med siste innspurt! <3
 
Back
Topp