Dere som har født..

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Merket dere noen endring på babyen i dagene i forveien? Mer liv eller roligere?
Noen andre tegn?:)
 
Roligere en uke før på begge jentene. Den her (gutt) gikk i dvale forrige søndag, men har enda ikke kommet ut. Nå like aktiv som før
 
Var like my aktivitet, bare mye roliger. Ikke sparking, men mer som dulting ca 1 ukes tid før hun ville hilse på verden :)
 
Merket ingen forskjell på storesøster før hun kom. Jeg merket heller ikke noe forandring i kroppen generelt før vannet plutselig gikk.
 
Mandagen før han kom var vi på sykehuset, for jeg kjente lite liv. Alt var bra. Natt til onsdag gikk vannet. Torsdag var han ute.
 
Roligere de 3-4 siste dagene før fødsel, men dagen han kom syns jeg det var mer liv igjen :)
 
Roligere et par dager før.. Men det kan komme av at jeg lå med omgangssyke natta før riene startet. Og dattera på 6år, hadde det natta før der igjen
..så mye som skjedde og lite søvn/mat. Mulig lille ble påvirket av det. Før det, var hun veldig aktiv i magen.
 
Veldig varierende altså;) jeg merket bare at han var så rolig i går. Han er rolig til vanlig, og nå er det bare litt dulting som Drundi sier. Var på vekstkontroll i går, og til og med under CTG, der han vanligvis tar helt av, var han rolig. Måtte tilslutt drikke et glass med kaldt vann for å få noen spark. Håper det betyr at fødselen nærmer seg;)
 
Merket ingen forskjell sist gang, men hun var veeeldig rolig gjennom hele da + at jeg hadde morkaka foran.

Foreløpig masse liv fra lillebror, og han veksler fra side til side veldig ofte så spennende å se om jeg merker noen forandringer her. Formen min har blitt mye dårligere da, ved at jeg plutselig har mistet all energi. Sist gang var det omvendt; 0 energi frem til de 2 siste ukene ca, da hadde jeg masse.
 
Han ble mye roligere i i starten av uken jeg fødte.. Onsdagen fikk jeg time på sykehuset for å sjekke at alt var bra. Det var det og søndag kveld ble han født ;)
 
Hadde sterke kynnere dagen før fødsel. Aktiviteten var den samme, særlig natta før fødsel var hun veldig aktiv. På meg selv kjente jeg at jeg var kanskje ekstra sliten, kvelden før.
 
Veldig aktiv hele dagen før vannet gikk ved midnatt. Hun ble født med navlesnoren 4 ganger rundt halsen, lurer på om hun drev å surra seg inn når hun var så aktiv? :p
 
Back
Topp