Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelper grøt?Jeg spiste en diger skål med rømmegrøt, gikk (forsiktig) et par ekstra ganger i trappene, hadde sex og stimulerte brystvortene. Til slutt startet det, gitt. Hvor langt på overtid er du? Mine første rier begynte 6dpo, men knotten kom ikke før 8dpo.
Fungerer akupunktur?Stort sett helt vanlig. Dagen før jeg ute og kikket på fliser og annet til huset, var på kontroll hos jordmor og fikk akupunktur der, spiste biffmiddag med samb. Hadde skikkelig mensmurringer hele dage, men sovnet greit. Det hele startet i 5-tiden.
Avslapping høres vedlig bra ut!Jeg var i middagsbesøk da riene startet! Hadde ikke gjort annet den dagen enn å slappe av og gå en liten tur (10 min). Jeg hadde prøvd mye før den dagen (kanel, sex, trappegåing, chili, turgåing, avspenning), men til slutt ga jeg opp alt stresset og noen dager etterpå startet altså riene.
Vet egentlig ikke. Prøvde det bare den dagen. Var den kommunale jordmoren min sitt forslag siden hun kunne det. Jeg hadde som sagt mensmurringer hele den dagen og nesten konstant med kynnere. Vet ikke om dette ble noe verre etter akupunkturen, men det var veldig godt å ligge med nålene. Holdt på å sovne så om det uansett hadde startet eller om akupunkturen ga det siste dyttet for at det skulle starte får jeg vel aldri viteFungerer akupunktur?
Har du tatt det flere ganger?
Hjelper grøt?
Trapper går jeg i hver dag i huset.
Sambo sier nei takk nå... He he...
Jeg er jo fortsatt til termin. Termin var igår. Men føles jo som en evighet når man aldri har gått til termindagen før. ;-)