Dere som har født

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Og som hadde bekkenløsning, hvordan er bekkenet nå?

Jeg kjenner en klar forbedring, kan ligge på rygg uten å få vondt i korsryggen, men fremdeles er det litt vondt å reise seg fra sengen. (Har ikke vondt når jeg står og går) I tillegg er det fortsatt slik at jeg ikke kan sitte helt vanlig i en stol for lenge (eller hvor som helst egentlig) uten at jeg får strålinger i korsryggen og ned i lårene.

Med første var jeg kvitt bekkenløsningen med én gang, men da var det ikke vondt på samme måte.

Må jeg gi det mer tid til å bedre seg eller er dette en sak for fysio? :/ Kiropraktor er skrekken!

Med den første bør det borte med en gang, med nr 2 ble det først borte når jeg ble gravid igjen- 4 år etter ;)

Bekkenet behøver ikke å normalisere seg helt før det har gått 6-7 uker pga relaxinnivåene i kroppen. Mye av smertene kan komme av for mye bevegelse. Så det er ikke alltid behandling før dette tidspunktet hjelper så mye. Men er man i tvil så ta kontakt med fysio eller kiropraktor:) Kan også hjelpe med bekkenbunnstrening og lette øvelser for setet.

Bekkenet behøver ikke å normalisere seg helt før det har gått 6-7 uker pga relaxinnivåene i kroppen. Mye av smertene kan komme av for mye bevegelse. Så det er ikke alltid behandling før dette tidspunktet hjelper så mye. Men er man i tvil så ta kontakt med fysio eller kiropraktor:) Kan også hjelpe med bekkenbunnstrening og lette øvelser for setet.

Jeg fikk snakket med jordmor om det igår, og hun sa det samme som deg. ;) Får bare smøre meg med tålmodighet, da. ;)

Back
Topp