Dere som har født :)

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvordan var siste dag/dager før ting startet? Er så spent om dagen :) Når skjønte dere at det var the real deal?

Hadde økende murringer, spesielt i korsryggen de siste dagene. Slimproppen kom dagen før fødselen startet. Når riene begynte skjønte jeg det fort. Hadde glemt hvordan det var og lurt meg selv til å tro at ting kunne være på gang noen ganger i "ventetiden".

Ingen spesielle tegn her. Bortsett fra at det meste gjorde vondt (gå, sitte, stå etc) og hyppige kynnere-men det hadde vært slik i ukesvis. Startet med en kjempevond ri kl 0600.

Takk for svar :)

Henger meg på denne... er utrolig utålmodig og analyserer alt uten at jeg ønsker selv.. fryktelig lei, og det gjør meg skikkelig amper og Bør helst være alene...

Dagen før var helt normal. Var liten trøtt men ellers ingenting.

Hadde mensmurringer i to uker før fødsel. Den dagen jeg fødte var jeg i ganske fin form. Sa til søsteren min (barnevakt) at hun nok kunne slappe av den natten, for det ble nok ikke fødsel. Kl 3.30 våknet jeg av at mensmurringene hadde blitt betraktelig sterkere. Etter ca en halvtime skjønte jeg at noe var på gang, og etter en time kom riene med jevne mellomrom. Da kjørte vi til sykehuset. (1 time og 20 min senere var jenta ute...)

Ganske vanlig dag her også, mye kynnere, men det hadde jeg hatt en noen uker allerede. Slimproppen gikk en dag eller to før. På kvelden var vi på besøk hos svigers og da hadde jeg mye kynnere som var sterkere enn før, følte meg litt sliten og hadde liksom litt følelsen av at det snart kom til å skje noe. Våknet av rier litt før kl 2 på natta.

Jeg hadde maserier i 5 netter i uken før. Den dagen fødselen startet hadde jeg en tegningsblødning på morgenen og så startet fødselen på kvelden.

Lille gullet var en del mer aktiv på fredagen enn vanlig. På lørdag hadde jeg litt murringer hele dagen før det tok seg opp på kvelden og ble regelmessige. Vi reiste på sykehuset og det ble mer og mer vondt på natta. Ble strippet rundt kl 12 og da satt det skikkelig i gang.

Hadde helt vanlige dager.
Natta før det starta, da hadde jeg ca 2 timer med rier som ikke førte til noe.
Om ettermiddagen startet riene som var fødsel.

Hadde en helt vanlig dag, men hele slimproppen gikk på i rundt 18 tiden. Fødselen startet kl 01.00 :)

Slimproppen begynte å gå 4 dager før. Kvelden før hadde jeg litt flere og sterkere kynnere enn normalt. Men ikke nok til at jeg tenkte noe mer over det. Jeg våknet 5:20 av at vannet gikk. Dette var sterkt misfarget

Dagen før var helt lik de andre, litt kynnere, ikke noe mer. Vannet gikk helt plutselig i senga på natta :p
Slimproppen gikk en stund før, men kom over flere dager(ganske sikker på at det var den i alle fall). Ikke noe særlig murring dagene før, men ca to uker før var det litt.
Overanalyserte alt, så fikk helt sjokk når vannet gikk etter en helt vanlig dag :p ingen tegn til action før det var i full gang :p

Lille gullet var en del mer aktiv på fredagen enn vanlig. På lørdag hadde jeg litt murringer hele dagen før det tok seg opp på kvelden og ble regelmessige. Vi reiste på sykehuset og det ble mer og mer vondt på natta. Ble strippet rundt kl 12 og da satt det skikkelig i gang.
Nesten helt likt som meg.

Back
Topp