Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!Jeg husker fra sist at jeg hadde bare 2 bodyer i str 50. Resten i 56. De i 56 var vel egentlig for store de første 2-3 ukene, jeg bare bretta opp armene. Han var 3530g og 51cm.
Denne gangen har jeg kjøpt noen bodyer og pysjer i 50, bare sånn i tilfelle. De var latterlig billige, og passer på "lillebror" dukka som vi "øver" på så blir ikke helt bortkasta uansett
Nå har ikke jeg født enda, men pakket baggen i dag og reagerer på at det er så sykt stor forskjell på størrelsene fra kjede til kjede! Har kjøpt inn kun 2 bodyer i str 50, men mange av de som er 56 er like små når jeg sammenligner de.. litt irriterende forøvrig umulig å velge ut hva som skal få bli med på sykehuset, vil pakke med alt!
Wow så mye klær du har om du har kjøpt 2 BODER i 50Vi hadde kjøpt inn stort sett 56. Jenta vår på 3170 svømte mange uker i disse, gutten vår på 3770 var de litt for store til.. Nå har jeg kjøpt to boder i 50 og to strømpebukser i 50/56, ellers bare klær i 56..
Har ikke født enda, men holder på å pakke sykehusbaggen og begynte å sammenligne strørrelsene.. Bakerste er 50, i midten 54 og fremste 50.. så er tydeligvis veeldig stor forskjell på hvor stor størrelsen er ut i fra hvor man kjøper klærne!
Vis vedlegget 109897
Det var forskjell ja!Har ikke født enda, men holder på å pakke sykehusbaggen og begynte å sammenligne strørrelsene.. Bakerste er 50, i midten 54 og fremste 50.. så er tydeligvis veeldig stor forskjell på hvor stor størrelsen er ut i fra hvor man kjøper klærne!
Vis vedlegget 109897
Bakerste er fra hm, den i midten vet jeg ikke hvor er fra for den har jeg fått i gave, og den fremste er fra ellos Visste heller ikke at 54 fantes, men der står 54 (1 mnd) inni.Det var forskjell ja!
Hvor har du kjøpt de?
Visste ikke at str. 54 fantes engang jeg.
Eller mente du 56?