Dere som har født på Kalnes sykehus

Det var litt uvant å finne frem...måtte først sjekke inn som på fly...så fikk man beskjed hvor man skulle...og måtte følge en fargekode...så stor JM i gangen og ventet da vi kom fordi hun hadde sett vi hadde sjekket inn...vi fikk ikke noe bilder...da mini lå på tvers...og fikk heller ikke vite kjønn av samme grunn da hun ikke så det... Ikke noe omvisning...men spurte heller ikke,...fikk ikke dét på gamle heller da vi fødte der... Men hun Jm vi var hos var i allefall hyggelig :(
Oi, som på fly ja. Høy sikkerhet da, eller for ordens skyld? Så kjipt at dere ikke fikk se kjønn og ingen bilder?? Det fikk vi på gamle. Ihvertfall bra med den jordmora da.. i det minste.

Jeg har ikke født enda, men skal føde på Kalnes i løpet av få dager nå (sitter i skrivende stund hjemme med rier, etter å ha vært på sykehuset for igangsettelse i dag). Har vært både på poliklinikken og på fødeavdelingen på kontroller flere ganger den siste måneden, og er kjempefornøyd med både hvordan det er der og de ansatte jeg har møtt. Har også fått sett på en fødestue og et barselrom, og jeg gleder meg til å benytte det! Alt er nytt og fint, og det lukter ikke sykehus der.
Åå så fint! Nå gleder jeg meg enda mer. Lykke til med fødselen! :)

Ja det er det der som engster meg litt. Har ikke lyst til å ikke ha kontroll på hvor vi skal når fødselen har startet for mannen er ikke så flink på sånt :p Vi får ta en luftetur rundt på sykehuset etter OUL tror jeg :) memorere gangene litt.
Jeg tenker også jeg skal gjøre det, titte litt rundt etter oul. Med to styrtfødsler bak meg regner jeg med at vi ikke har tid til å lete oss fram der borte, kom inn med 10 cm sist ;) Alternativet er at mannen kjører meg til akuttmottaket så får dem finne veien for oss :smiley-ashamed004

Ja det er det der som engster meg litt. Har ikke lyst til å ikke ha kontroll på hvor vi skal når fødselen har startet for mannen er ikke så flink på sånt :p Vi får ta en luftetur rundt på sykehuset etter OUL tror jeg :) memorere gangene litt.
Jeg tenker også jeg skal gjøre det, titte litt rundt etter oul. Med to styrtfødsler bak meg regner jeg med at vi ikke har tid til å lete oss fram der borte, kom inn med 10 cm sist ;) Alternativet er at mannen kjører meg til akuttmottaket så får dem finne veien for oss :smiley-ashamed004

Det er lett å finne frem her. Oul er i 1 etg på fødepoliklinikken, føden i 3 etg, begge på grå sone. Jeg var her å fikk se på en fødestue og et barselrom for en del uker siden, stakk bare opp i tredje etter oul og spurte om jeg kunne få se.

Woooow 10 cm ja! Hehe :)

Nå er mini ute, og jeg kan ikke få skrytt nok av jordmødrene og legen vi har møtt her på Kalnes. Pga igangsetting har fødselen tatt tid, og vi var gjennom seks vaktskifter før mini til slutt kom med ks. Alle jordmødrene og legene vi har møtt har vært så hyggelige og tatt så godt vare på oss. Jeg har følt meg så trygg hele veien, og er så takknemlig for behandlingen vi har fått.

Har ikke født der ennå (termin februar), men har vært der pp sjekker og kontroller og div. Noen ganger nå, og må si jeg er mektig imponert over hvordan man blir tatt imot der ♡♡♡ Virker som om personalet har fått en ny giv, de er mer serviceinnstilte og vennligere enn da de var på Fredrikstad :-) De virker til å være mer glad i jobben sin rett og slett!! :-) Veldig spent på hvordan det blir når jeg skal inn å føde, er fortsatt redd for å bli sendt hjem tidligere enn jeg er klar for..:-P

Har ikke født der ennå (termin februar), men har vært der pp sjekker og kontroller og div. Noen ganger nå, og må si jeg er mektig imponert over hvordan man blir tatt imot der ♡♡♡ Virker som om personalet har fått en ny giv, de er mer serviceinnstilte og vennligere enn da de var på Fredrikstad :) De virker til å være mer glad i jobben sin rett og slett!! :) Veldig spent på hvordan det blir når jeg skal inn å føde, er fortsatt redd for å bli sendt hjem tidligere enn jeg er klar for..:p
Ååå så bra :) Gleder meg til kontroller og sånt der ja :)

Back
Topp