Første kom 39+0 spontant. 3,5 t fra start. Rier hvert 5 minutt, men konstant press i magen. Måtte sy noen sting. Tok en til to uker før jeg kunne gå tur uten smerter.
Nr 2 ble igangsatt pga langvarig fostervann. Fikk drypp, men fikk ikke rier før jeg var koblet av. Føltes som en uendelig lang rie. 1,50 min fra start. Følte meg veldig sliten etter fødsel. Fortsatte å miste mye blod. Holdt på å gå i bakken.. Lå på grensen for blodoverføring.. Salte men sikkert ble det bedre. Begynte å lekke fostervann 39+4. Ble satt i gang 39+5 og fødte 39+6
Så var det 3.mann da. Termin kom og gikk sin vei. Dagene gikk. Fikk termin kontroll og overtidskontroll. Fikk time for igangsetting 42+0.. Eneste som har kommet etter termin..
42+0 våknet jeg og måtte på do. Hadde kjempe svake sammentrekninger. Og nr 3 er jo omtalt som en luring.. Jeg hadde derfor ikke travelt.. Desverre.. Etter 50 min ringte jeg til min sjåfør.. Da var klokken 6:00.
Da hadde riene økt i styrke, men kom hvert 7.min.. Desverre gikk dem fra 7 til 2,23 min mellomrom og ganske intense. Kom endelig frem til sykehuset og gikk ut av bilen. All vannet gikk. Haltet meg til inngangen. Ringte på døren. Hodet begynte å falle ut. Jeg ble hjulpet på en båreseng og det ble løpt av gårde med meg. Desverre endte det dårlig. Sengen veltet hodet mitt deiste i gulvet. Fikk gigantisk Donald kul. Så plutselig var jeg på fødestuen og de sa jeg kan presse. Ok. Et lite press og hele ungen kom ut. Store smerter, hodet, nedentil og raskt også i magen. Morkaken ville ikke ut og livmoren ville ikke trekke seg sammen. Så de hoppet nærmest på magen min. Tok litt tid å komme seg