Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj satan det var forskjell.... Første min tok 4 timer, 7 timer om jeg teller fra vannavgang, så jeg er spent på hvordan det blir om neste blir raskere...Ja....nr1: 14 dager på overtid, igangsatt. Fødselen tok 20 timer. Nr2: 8 dager på overtid. Startet naturlig. Fødsel fra 1cm åpning til han var ute......15 minutter.....
Jeg tok også det.. "Du kommer garantert til å føde før termin" eller ikke.. Men det hjalp meg til å slappe av, sovnet under behandlingeneGikk åtte dager over første gang. Andre gang tok jeg modningsakupunktur og gikk seks dager over
Følte hvertfall at jeg hadde gjort NOE gikk gravid sammen med svigerinnen min og hun ble satt igang 11 dager over termin. Fikk angst at jeg skulle gjøre det samme så da begynte jeg med modningsakupunkturJeg tok også det.. "Du kommer garantert til å føde før termin" eller ikke.. Men det hjalp meg til å slappe av, sovnet under behandlingene
Jeg gikk selv 14 dager på overtid og ble satt i gang. Håper jeg slipper å bli satt i gang den her gangen, føler riene kom PANG og var kjempevonde helt fra første rie
Blir nesten 3 år mellom her.. Krysser fingrene for oss beggeAkkurat det samme skjedde meg - håper også neste blir lettere selv om det er 5 år i mellom..