dere som har født flere ganger..

Sissi

Glad i forumet
Startet fødslene likt? Jeg hadde vannavgang sist og veldig spent på hvordan det vil starte denne gangen, håper nesten på vannavgang igjen, da er det liksom ingen tvil om hva som skjer :p
 
Mine startet veldig forskjellig.

Førstemann hadde jeg rier i 4døgn, før de tok vannet (3 dager på overtid)

Andremann gikk vannet 12dager før, men er ikke født før 9dager før :)

Venter spent på tredjemann nå :)
Lykke til



Villemo
 
Begge mine startet med rier. Første fødsel startet 5 dager før termin, men er veldig usikker på om den terminen stemte da babyen såg veldig overtidig ut... Så mulig jeg gikk på overtid uten å vite det. Andre startet to dager etter termin. Begge fødslene foreløp noenlunde likt - veldig tregt. Har måttet få drypp begge gangene pga treg fremgang. Regner med en reprise av det nå men håper på bedre rier så ting går mer av seg selv...
 
Første kom 40+0 og han nå kom 38+5. Første var katastrofe-KS og yngste planlagt KS, men ble litt før :p

Mor til to gutter
 
første begynte med rier som tok seg opp veldig kjapt, tok ca 3-4 timer totalt.

Andre begynte også med rier, tok ca 2-3 timer totalt.

Tredje begynte med at vannet gikk, han var ute 15min etterpå.

Fjerde som jeg fødte nå, var jeg inne til kontroll for å se om jeg hadde begynt å åpne meg uten å merke det, det hadde jeg, så da tok de vannet, riene begynte 30min etterpå og babyen var ute 30min etter det igjen :)
 
første begynte med rier som tok seg opp veldig kjapt, tok ca 3-4 timer totalt.

Andre begynte også med rier, tok ca 2-3 timer totalt.

Tredje begynte med at vannet gikk, han var ute 15min etterpå.

Fjerde som jeg fødte nå, var jeg inne til kontroll for å se om jeg hadde begynt å åpne meg uten å merke det, det hadde jeg, så da tok de vannet, riene begynte 30min etterpå og babyen var ute 30min etter det igjen :)


Oi disse fødslene dine har jo bare gått fortere og fortere! Men hvordan fant de ut at de skulle sjekke deg for åpning, hvis du ikke hadde merket noe mener jeg? Hehe.. uansett gratulerer så mye :D
 
Oi disse fødslene dine har jo bare gått fortere og fortere! Men hvordan fant de ut at de skulle sjekke deg for åpning, hvis du ikke hadde merket noe mener jeg? Hehe.. uansett gratulerer så mye :D
Det var rett og slett sinnsykt flaks (eller ikke ;) siden jeg selv er personlig kristen så tror jeg nok at noen hadde en finger med i spillet jeg da :) ), timen ble satt opp for lenge siden pga historien bak sist fødsel. De kunne da tidligst sette opp time for sjekk av modning nå denne tirsdagen 3 desember. Og akkurat denne dagen hadde kroppen begynt å innstille seg på fødsel, hadde nok fort gått som sist om jeg hadde hatt timen en dag senere, for fødselen hadde nok begynt av seg selv i løpet av natta/morgenen.

Helt utrolig at det klaffa såååå bra :D
 
1. startet med vannavgang, 2. og 3. startet med rier, venter spent på hvordan 4. fødsel starter:)
 
Back
Topp