Hatt 4 forskjellige fødsler og det vondeste må ha vært åpningsriene. Sånn fra 6-10 cm. Men gleder meg allikevel til å oppleve det igjen<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aktiv fødsel i 66 timer, så har tatt noen år før jeg turde bli gravid igjen! Alt gikk bra, heldigvis! Vannet gokk natt til fredag, søndag kveld var han ute! Spent på neste fødsel!
Førstegangsfødende og fra jeg merket noe til han var ute tok det 2 timer. Presset i 8 min. Så kjenner jeg gruer meg litt til denne gangen, om jeg rekker komme fram. Det værste var nok når hode sto i åpningen og man måtte holde igjen en pressrie for å tøye... DET var jo umulig [emoji85]
Hørres helt likt ut som min nr 2[emoji16] håper egentlig på like rask denne gang, men ikke raskere for da rekker vi ikke fram til sykehuset[emoji51]
Det hørtes ut som drømmefødsel ja Var likt med mine barn. Var åpen 4 cm uten at jeg merket noe med første og 7 cm med andre, var ganske tilfeldig at jeg sjekket innen de plutselig komVar inne hos jordmor kl. 11, fikk da høre at jeg hadde 4cm åpning. Kl. 14:04, etter 14min pressrier var hun ute. Var ikke selv klar over at jeg hadde rier i forkant av jordmortimen [emoji846] Fødte tre dager før termin.
Som førstegangs kaller jeg det en drømmefødsel [emoji3]