Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan når fødte dere iforhold til deres mor? Mamma er skråsikker På at lille kommer før, siden hun har fått alle oss tre, 2-3 uker før termin. Jeg håper jo så inderlig at det stemmer men har jo mine tvil
Min mor har født på termindato, et par dager før, og 14 dager over. Jeg har født en uke før, og 10 dager før. Rart hvordan mødre og andre ofte tror alt slikt er arvelig.
Mamma har født fire barn, opptil 2 uker før termin, selv var jeg den eneste som kom to dager over termin. Søsteren min har også født sine to, 1-2 uker før termin. Hadde da dette i bakhodet da jeg gikk gravid med lillemann og var innstilt på fødsel fra uke 38, men jaggu måtte jeg gå gravid i nesten fire uker til - ble igangsatt på overtid. 39+0 i dag og hun skyter ikke akkurat ut....
Mamma fødte ca på termin med alle 3, men lange fødsler, og blødde mye (måtte ha blodoverføring). Jeg derimot fødte en uke før termin, 2,5 time fra første rier, og blødde godt under normalen
Min mor fødte alle 3 2-3 uker før, og alle var sikker på at jeg kom til å gjøre det samme. Første ble født 3 dager etter termin, og lillegutt er fortsatt i magen nå 6 dager før termin
Hun har født to dager før termin. Jeg har født en uke etter termin. Tror ikke det har noen sammenheng. Blir bare skuffet om man tenker og overanalyserer