Dere som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
jeg kastet opp med begge mine. og begge gangene var d tett før pressriene kom. så hos meg er d et forvarsel om at der er full åpning og straks klart for siste innspurt..

Har også kastet opp i begge gangene, det var i seg selv en fødsel :P
Vet ikke hvorfor det skjer, men tror at det er psykisk.

Jeg kastet opp ikke lenge etter vi hadde kommet til sykehuset. 3 cm åpning og akkurat fått klyx før jeg spøy over hele vasken på rommet. Fysj så ekkelt!

Spøy som en gris når jeg fikk lystgassen, men slapp aldri gassen av den grunn :-P
Og diaréen rant godt fra første rie hjemme til ho var ute :-P

Huff. Men godt å se at det ikke er unormalt heller. Selv om jeg ikke har lyst til at det skal gjenta seg denne gangen :-/

Jeg håper ikke det gjentar seg heller, men for min del var det raskt over. Blir det oppkast neste gang, så håper jeg at et går like fort over.

Utrolig glad for at jeg slapp å kaste opp første gang å håper å slippe unna denne gangen også ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

JEg visste ikke det var så vanlig å kaste opp, men virker jo som det gjelder mange her. Kanskje bare tilfeldig, men verken jeg eller de nærmeste venninene jeg kjenner har kastet opp. Krysser fingrene for at det ikke blir kvalme under fødsel, har mer enn nok med andre smerter ;-)

Hva med avføring da???? Det er vell vanlig under pressriene?

Ingen avføring heller her. Kjøpte klyx til å bruke før fødsel, men rakk aldri å ta det. Håper det ikke kommer noe den veien denne gangen heller, siden jeg har lyst til å prøve en vannfødsel...

*Fra æpp'n*

Back
Topp