Dere som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
.. Kastet dere opp? Gjør man alltid det? Jeg kastet opp flere ganger under fødselen, og det var såå ubehagelig.

Jeg kastet opp flere ganger. Det var ganske tidlig (rundt 5 cm). Fikk klyster omtrent samtidig, sa satt på do, og spydde samtidig. Sikkelig digg. Var kvalm en god stund etter, men kroppen kvitta seg med alt på en halvtime tenker jeg. Vet ikke om man alltid opplever dette, men det er veldig vanlig. Helt enig i at det er ekkelt, men det har vel sin funksjon... Tenke på hvordan det var å gå ordentlig på do etterpå (for min del), så er jeg glad det ikke var noe jeg måtte de første 24 timene ;)

Jeg har ikke kastet opp ved mine to tidligere fødsler. Men ble skikkelig kvalmen av lystgassen ved fødsel nr 1, så den måtte jeg bare gi opp ellers hadde det nok endt opp med spye :p

Kastet opp hele dagen før fødselen startet og satt på do dagen før der, men var norovirus for min del.. Hele familien hadde det på rundgang rund den tiden fødselen min startet.. Så spydde jeg en gang når jeg lå på registrering, men så stoppa det opp.. Tror ikke jeg dreit på ei uke etter fødselen ;P

Men var det pga smertene? Eller var du kvalm? Eller bare kom det helt uten forvarsel?
Jeg vet ikke. Var ganske langt uti. Men drakk så sykt mye under fødselen, pluss jeg drakk melk av alle ting for hadde så halsbrand, så da måtte det jo går galt. Ble plutselig kvalm og så kom det. Men var bare den ene gangen:)

Huff. Tror det var lystgassen jeg også ble kvalmen av, så måtte slutte.

Hæ? Nei? Eller, jeg har hørt om at folk blir kvalme av lystgass, men aldri hørt om noen som har kasta opp? Stakkars dere!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, kasta ikke opp.
Kanskje fordi jeg ikke hadde mye i magen, men var ikke kvalm heller.

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

jeg kastet ikke opp. litt kvalm bare

Kastet ikke opp under noen av mine. Nesten med første, men pga lystgassen.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kastet heller ikke opp, og var ikke kvalm :D så det er håp hehe

Spydde fra første rie til ho var ute , hadde jo ikkje meir å gå på så eg drakk nåke appelsingreier for å ha nåke å spy på .. Vil IKKJE da no :p

Back
Topp