Dere som har født før

Jeg hadde med mamma første gangen...

Men ikke fordi jeg hadde valgt det i grunn...

Sambo skulle jo så absolutt være med på student cruise samme dagen jeg skulle på kontroll...Han kom hjem dagen etter, men var ikke i land før i 19 tiden...

I mellom tiden hadde jeg blitt sendt på sykehuset med SF og lite fostervann, motstand i navlesnora og liten foster...[&o]

Sambo rakk det akkurat...Fikk med seg det siste "værste" og det aller beste...[:D] Fra jeg ble satt i gang til jeg fødte brukte jeg ca 7 timer...Så ja, han hadde flaks...Mamma var med da...Fikk bli med til slutten siden hun først var der...Hadde da ikke tenkt å føde alene...[:-] Søstern og eks-stefaren min satt og ventet på venterommet i de timene...[8|] Kunne da ha dratt hjem da..[:-]

Jeg hadde med meg mamma på min forrige fødsel og synes det funka kjempegreit[:D]
Kommer til og spørre henne om hun vil bli med den gangen her også siden sambo ikke er den tøffeste typen inne på fødestuen![8D]
Synes det var fint og ha henne der [:)]

Jeg hadde med mamma, det var greit nok. Men hun skal ikke være med neste gang. Da blir det bare meg og mannen :)

Her blir det mannen min og min svigerinne. Hun er jordmor så hun skal ta imot denne babyen og. Er mitt tredje barn og hun har tatt imot de to andre og.

jeg hadde med mammaen min sist[:D] det angrer jeg IKKE på.. denne gangen bor jeg så laangt unna henne, så jeg skal forsøke og greie denne gangen med bare samboern.. Resten får være barnevakt=)

Nei. Å hun fikk heller ikke beskjed om at vi hadde reist til sykehuset før etter at lillemor var født. Ikke så enkelt å holde hemmelig 1 1/2 døgn med vannavgang og rier. Hi hi. Men det gikk faktisk. Værken min mor eller svigermor er særlig glade i fødseler. Tror de synes det var veldig greit å ikke vite. Blir litt vanskeligere denne gangen når vi trenger barnevakt.

Back
Topp