Dere som har født før

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Hadde noen av dere med dere mammaen deres???[:)]

Jeg har litt lyst å ha med min mor denne gangen, men vet ikke helt om hun vil eller om jeg tørr helt.

Jeg har plutselig veldig lyst til å ha med mamma... hehehe.

ORIGINAL: Jaybird

Jeg har plutselig veldig lyst til å ha med mamma... hehehe.

Hehe[:)] Jeg vil også det, sambo synes det var helt greit at hun også ble med denne gangen. Så jeg tror jeg skal spørre henne, men så er det jo det at noen må passe vår sønn mens jeg er i fødsel. Og da er det ikke så mange andre som kan det[&:]

Jeg er også redd for at hun sier nei...

Skjønner godt hvis mamma sier nei. kan være for sterkt for noen. Og kanskje hun ikke vil gå inn i en situasjon som skal være veldig spesiell for de nybakte foreldrene. Men hadde vært veldig trygt å ha mamma der da<3

NEI...... hu får ikke og vil ikke være med....  det hadde ingen av oss takla...

men svigermor var med dattera si for ca 7mnd siden....
Det fungerte bra for dem....

Dere er tøffe som vil ha med mammaene deres[:)] Jeg har en mor som har lyst til å bli med, men som ikke får lov til det av meg[:)] Er fornøyd med å bare ha mannen min der[:)]

Skjønner godt hvis mamma sier nei. kan være for sterkt for noen. Og kanskje hun ikke vil gå inn i en situasjon som skal være veldig spesiell for de nybakte foreldrene. Men hadde vært veldig trygt å ha mamma der da<3

Ja, selvfølgelig. Men hun jobbet som sykepleier før, så tror ikke hun synes det er for sterkt med tanke på blod osv.

Hadde vært kjekt å hatt min mamma der også, som god støtte nr. 2[:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Dere er tøffe som vil ha med mammaene deres[:)] Jeg har en mor som har lyst til å bli med, men som ikke får lov til det av meg[:)] Er fornøyd med å bare ha mannen min der[:)]

Hehe...jeg har lyst, men vet ikke om jeg tørr å spørre.

Kan sikkert bli litt mye. Men det kommer veldig ann på personlighetene til de i romme. Jeg er veldig høylytt. sambo er veldig stille. og mamma varierer. Så tror det hadde gått bra. pluss at hun ikke er en person som tar seg nær av det hvis jeg ber henne om å gå eller om å holde kjeft=p. Hvem vet hva som popper ut av munnen når man føder.[8D]

Kan sikkert bli litt mye. Men det kommer veldig ann på personlighetene til de i romme. Jeg er veldig høylytt. sambo er veldig stille. og mamma varierer. Så tror det hadde gått bra. pluss at hun ikke er en person som tar seg nær av det hvis jeg ber henne om å gå eller om å holde kjeft=p. Hvem vet hva som popper ut av munnen når man føder.[8D]

Jeg sa ikke et stygt ord sist gang, og sambo er rolig av seg. Det samme gjelder min mor, jeg vet hun hadde passt godt på meg[:)] Så kan hun å sambo veksle mellom å ta vare på meg[;)] Sambo var jo helt gåen sist gang, brukte jo så lang tid. Og hadde ikke sovet skikkelig på mange døgn.

skal kanskje ha svigermor med då... (hun er utdannet akupuntør og håper hun kan sette nåler på meg når den tid kommer)

Nei jeg hadde henne ikke med og kommer ikke til å ha henne med denne gangen heller [:-]
Jeg orket ikke at folk snakket eller tok på meg så tror ikke det er så mye vits at noen flere enn sambo blir med[:)]

ORIGINAL: turteldue

skal kanskje ha svigermor med då... (hun er utdannet akupuntør og håper hun kan sette nåler på meg når den tid kommer)

Ok[:)]

Det funket ikke på meg.

å d hørtes hærlig ut.....[;)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jeg også[:)]

Det første mamma spurte om når vi fortalte at hun skulle bli mormor, var om hun kunne få være med på fødselen[:-]
Men det får jeg se an! Det så VELDIG godt ut å ha henne med (tenker på Fødeavd på tvNorge), men vi får se. Svigermor er sykepleier med en jordmordrøm, så det er mulig hun blir sjalu om hun ikke får være med!
Skal se de blir med begge to, og løper inn og ut av rommet på skift om det blir for mange der inne[:D]

Jøss, da må du ha et veldig godt forhold til svigermor[:)]

søstra mi hadde med seg svigerfar! Det hadde vist vært kjempeallright[;)]

ORIGINAL: maltesers

søstra mi hadde med seg svigerfar! Det hadde vist vært kjempeallright[;)]

jøss, det får`n sei! [:D] ser ikke akkurat for meg min svigerfar, haha!

Har aldri fødd før, men har fått m meg poenget m at sambo ikke skal lengre ned enn hodeområdet mitt..at d er sjakktrekk mannen ligger unna fødselskanalen liksom..[;)]

Jeg kunne ikke tenkt meg det jeg da[8D]
Har god kontakt med mamma , men vil helst bare ha samboern der.
Ho ville nok være med sist, for hun var der til det satte i gang[8D]

Back
Topp