Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jeg også spendt på! Brukte 4timer på førstemann, så om det går fortere nå, så må vi reagere raskt....
Ja det var kjapt... Hadde bare to rier etter at de tok vannet. Så jeg har vel egentlig fått beskjed om at om vannet går denne gangen så må jeg legge meg ned og ringe ambulanse..Åi det var veldig kjapt!
Ja det var kjapt... Hadde bare to rier etter at de tok vannet. Så jeg har vel egentlig fått beskjed om at om vannet går denne gangen så må jeg legge meg ned og ringe ambulanse..
Med nr var det rier i mange timer, fødselen stoppet opp å var egentlig en tøff opplevelse. Med nr 2 gikk det mye fortere og kroppen visste hva den skulle. Drømmefødsel! Håper du får det samme
Dette er jeg også spendt på! Brukte 4timer på førstemann, så om det går fortere nå, så må vi reagere raskt....
Nei, men skal til samtale på sykehuset om en mnd. Så jeg tenker det blir et tema der. Men vi bor bare 15min fra sykehuset, så jeg tror nok vi skal rekke det uansett..Her er jeg i samme situasjon nesten og begynner å tenke mer og mer på det.. første tok 3,5 time fra første tegn til han var ute.. og vannet gikk på sykehuset heldigvis, ellers hadde han kommet før.. merker jeg begynner å bli litt nervøs på hvor jeg er når det starter denne gangen, vil nok holde meg mer i nærheten de siste ukene nå.. Har du fått alternativ fra jordmor om å bli satt igang for å være på sykehuset når det skjer? (At hun sjekker jevnlig på slutten når det begynner å bli modent nedi der, så når ting nesten er «klart» blir man sendt til sykehuset for å ta vannet)..
Nei, men skal til samtale på sykehuset om en mnd. Så jeg tenker det blir et tema der. Men vi bor bare 15min fra sykehuset, så jeg tror nok vi skal rekke det uansett..