Dere som har fødd..søvn

Crispo<3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hvordan sover babyene deres?

Her sover han veldig mye på dagen, kun våken ved amming og skift.
Og er våken endel på natta..

Hvordan sover babyene deres?

Her sover han veldig mye på dagen, kun våken ved amming og skift.
Og er våken endel på natta..

Sånn er det her også :( Sover masse på dagen, men når natta kommer er det ikke like lett.. Natt til i dag brukte jeg 3 timer!!! Men pleier ikke å være så ille da :p Håper det blir litt mer søvn denne natta ;)

Er våken en liten stund på morgenen ved morgenstellet og etterpå. Også en liten periode på kvelden mellom, ca 30min hvor vi "leker".

Hun våkner hver 3 time både dag og natte. Blir litt soving for meg.

Samme her de 2 første nettene.. vært mye urolig og våken.. måtte få noen andre til å ta ham i natt for å få sove 2 t selv.. mens på dagen sover han nærmest konstant unntatt amminga..

Vært litt forskjellig. Men de siste nettene har han hatt en periode på 4 t før det er mat og så 2/3 t. Er mye våken på dagen og kvelden. Kan være våken en time for å så duppe i 15 min å være våken en stund igjen.
10 dager gammel prins <3

Jenta mi blir 4 uker i morgen.. Hun sover mellom 2-3 timer i strekk på natta.. Mest 2-2,5 timer. Slitsomt,men begynner å venne meg til det. Er vel bare for en periode :) Ellers har hun en periode på dagen der hun er urolig og ikke finner roen.

Han har noen våkne øyeblikk på dagen og sover godt om natta. Våkner for mat ca kl 3 og kl 5. Ellers er det mye soving og spising. ;)

Han var våken mellom 6-8 timer på dagtid i går, med konstant uro, gråt og amming. Sover gjerne lengre strekker på natta. Har i natt sovet fra 12 til 5.. Så det hjelper på når han er så misfornøyd på dagtid.

Her sover han mye på formiddagen/midt på dagen og er mer våken på ettermiddagen/kvelden. På natta våkner han stort sett 3 ganger for mat og sovner igjen.

Her sov han i natt hele tiden unntatt når han spiste.. og det gjorde han også i hele går og i hele dag...

Vi har ei sovefrøken. Hun sover lenge og tungt, men noen ganger kan jeg sitte å amme henne i 2 timer, akkurat som hun "henter" seg inn igjen, men bare på dagtid/kveld. På natten ammer jeg 1 til 2 ganger. Inatt sov hun fra kl 22:00 til 02:00, ammet henne til 02:06 og hun sov fra da til 06:00. Hun er 7 dager i dag, så kan jo veldig fort snu seg, men håper det fortsetter!:)

Back
Topp