Dere som har fødd- brukte dere alt i fødebagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Har dere noen tips til de som fortsatt venter som dere hadde pakket som dere erfarte at dere ikke trengte? Eller kanskje noe dere savnet som ikke var med?

Brukte nesten ingenting av det. Lypsyl, bodylotion, dusjting, hårbørste, tannbørste og slippers holdt lenge. Hadde med alt for mye klær, brukte jo bare egne klær til hjemreise

Brukte tannbørste, tannkrem, vannflaske, lipsyl, slippers og en pyjamasbukse. Så hadde jeg et skift til hjemreisen.

Jeg hadde ikke med så himla mye i utgangspunktet, men jeg pakket for hotell, og endte med å bli innlagt på barsel, så jeg brukte knapt noe av det som var i bagen - første kvelden fikk jeg ikke engang pusset tennene, liksom. [emoji23]

Hadde me for mye klær. Skulle ligge på barselhotellet men var ikke plass, så da lå jeg på avdelingen og brukte skjortene der mye. Ellers var jeg mest glad for at jeg hadde med: drikkeflaske, innesko, nettingtruser, ullcardigan og ullammeinnlegg + ull til babyen

Glemte jo hele fødebagen jeg.. men mannen kom med den etterhvert :-) hadde et klesskift, tøfler, toalettsaker, iPad og håndarbeid (ble lagt inn før fødsel..). Skulle hatt med øretelefoner, da jeg lå på flermannsrom ene natta. :-)

Hadde med alt for mye! Pakket fødebagen tidlig da jeg stod i fare for å føde for tidlig. Hadde pakket for flere uker, men var der bare i 2 dager :p

Back
Topp