Dere som har fått time til OUL...

Jeg har også time 18 mars :) jeg er da 18+2 :)
Som flere andre skriver får du bare en ny time hvis det viser seg å være for tidlig :)

er akkurat 18 uker..

Har time 21.mars og er da 18+2! :)

fredag 08 03 13 har eg fått oul:) då e eg 19uker el nærmare 20uker på vei .var på kontroll i går og då sa jordmor at d kunne vera at eg var litt lengre på vei så e spent å se om d stemme...då blir d kanskje juli baby på meg..

fredag 08 03 13 har eg fått oul:) då e eg 19uker el nærmare 20uker på vei .var på kontroll i går og då sa jordmor at d kunne vera at eg var litt lengre på vei så e spent å se om d stemme...då blir d kanskje juli baby på meg..

Skal du på haukeland? Jeg hadde også time der, 8.3.13, kl 11! :p men måtte flytte den pga jobb!! :p artig om vi hadde møttes der!

Jeg har fått time 10 april og da er jeg 20+2! Synes det er seint jeg :(

har fått time 12 mars da e eg etter mine beregninge 19+5,men da eg va hos jordmor tok ho en smugtitt med ul apparatet dær,og da va ho litt usikker på om eg kansje va litt kortar enn eg trudde,men da ville eg nok får en ny time sa ho,før i dag skal man ha den oul så nært uke 20 som mulig sa både ho,og det sa de på sykehuset da eg gikk gravid før 2 år sia...

Har time når jeg er 19 uker akkurat. Prøvde å få den flytta pga vanskelig arbeidstid, men det var ikke aktuellt å få den når jeg var 17 uker, det mente dem var for tidlig. Men så skal jeg bare ha den ene så vidt jeg vet.

Jeg har også fått ordinær ul når jeg er 19 uker akkurat.

Back
Topp