Dere som har fått time til OUL...

wizzy

Flørter med forumet
Kor langt er dere på vei da?
Har fått time den 18.mars, da er eg berre 16 og halv veke ca., har termin 31.august. Men eg har likevel ikkje lyst til å vente til etter påske ;) Men er det for tidlig? (Men så har eg time til fosterdiagnostikk igjen i veke 22 så eg tenkte at det er kanskje ikkje så farlig å ha den så tidlig)

Har når jeg er 18+3 ca. Tror nok det går fint siden dem har satt opp time til deg da, om dem ikke ser alt dem skal så får du sikkert en time til.

Jeg er over 19 uker når jeg skal på oul, og syns den er sen. Men vet ikke om din time er alt for tidlig. Og som du sier så skal du jo på en til litt senere så kansje det går bra. Kunne kansje hørt med jordmor/lege??? Det er jo noe med måling av baby og det er vel best i uke 18?? Uff blei rotete svar dette. Uansett lykke til :-)

17+6.. Men som flere her nevner, så får du bare ny time litt senere hvis det viser seg å være for tidlig.

Skal 2 april og da er jeg 19+2 etter mine beregninger :) Synes ikke det er for sent da.

jeg har også termin den 31. august, men har fått time til oul den 8. april... skikkelig kjiipt å få UL etter at vi har vert i Danmark i påsken.. i og med at vi mest sannsynlig skal vite kjønnet (samboeren får viljen sin), hadde det vert gøy å vite det før vi drar til Danmark...!! :)

har fått 8mars, da er jeg 17+6 :-)

15mars og da er jeg 17+4 iforhold til menstruasjon. Ble henvist etter tul så vet ikke om de ha gått etter sine mål. Om de har gjort det så er jeg 18+3. Er spent på hvem som skjuler seg der inne jeg ja:)

Jeg er 18+4 når jeg skal på oul :) "Bare" 2 uker igjen nå :D

Har når jeg er 18+3 ca. Tror nok det går fint siden dem har satt opp time til deg da, om dem ikke ser alt dem skal så får du sikkert en time til.

Ja, eg tar den og får da berre sjå babyen min oftare ;)

Men det føles litt rart å gå så tidlig fordi at der som eg kjem i fra så er OUL i veke 20.

jeg har også termin den 31. august, men har fått time til oul den 8. april... skikkelig kjiipt å få UL etter at vi har vert i Danmark i påsken.. i og med at vi mest sannsynlig skal vite kjønnet (samboeren får viljen sin), hadde det vert gøy å vite det før vi drar til Danmark...!! :)

Åååja! Det hadde jo vært godt å vite kjønnet før reisen ;)

Back
Topp