Dere som har fått positive tester veldig sent..

E

EBC

Guest
Dere som har fått positiv graviditetstest veldig sent, hvilken dag har den slått ut på og ble det en vellykket graviditet av det selv om testene brukte lang tid på å gi positivt resultat?

Tenker da på dere som har testet fra før forventet mens og til dere fikk positiv test. De som bare testet en gang veldig sent vet jo ikke når den evt ville slått ut første gang :)
 
Jeg fikk positiv 13 dpo en gang og det endte i SA. Men så har jeg også mistet da jeg fikk positiv 8 dpo.
 
En gang fikk jeg en svak positiv test 22 dpo, og dagen etter hadde jeg en SA. Tok ikke mange testene før den fordi jeg var sikker på at jeg var gravid (og det stemte jo). De jeg før uteblitt mens var negativ.
 
Fikk svak positiv 14 dpo ca (om det regnes som sent). Blank test et par dager før! Graviditeten gikk helt fint og alt normalt :)
 
Njææ i de som har slått ut 12DPO har endt i MA og kjemisk . Har da testa fra 8DPO . De som har gått bra har hvert synlig før 10DPO.
 
Den som gikk bra 7 dpo, den som endte i sa 9 dpo. Jeg har korte sykluser så 9 dpo er sent i min målestokk
 
Med sønnen min fikk jeg ikke positiv test før 12 dpo.
10 dpo var testen helt blenda, og 12 dpo kunne jeg så vidt skimte strek. Han ble født frisk og rask :Heartred

Nå er jeg gravid på ny, og det samme skjedde. Helt blenda tidligtest 10 dpo, men svaak strek 12 dpo. Håper denne spiren sitter.

Har hatt en graviditet imellom, hvor jeg fikk sterk strek 11 dpo, men det endte i MA/BO.
 
Back
Topp