Dere som har fått positive tester før :)

hope<3

Elsker forumet
Når testet dere positivt ?
Er vel ingen tvil om at vi er maange utolmodige sjeler her inne  hadde jeg vært milljonæær hadde jeg testa meg hver dag  
Det hadde vært idiotisk , ja det hadde det... men utrolig hvor spennende det er å teste !
Jeg kan ikke huske når jeg testet positivt med første man... tror det var noen dager etter ikm
 
sist var jeg 5+2 dager på vei..:p nå kommer jeg til å teste me billig strimler allerede fra d er mulig at jeg er 3 uker + fordi jeg vet at om jeg produserer nok hcg så slår d ut allerede da...:) og annahver dag derfra.. Utålmodig sjel her jah...:p men så koster d jo nesten ingenting heller så hvorfor ikke..? :)
 


Mamma88mai10 skrev:
sist var jeg 5+2 dager på vei..:p nå kommer jeg til å teste me billig strimler allerede fra d er mulig at jeg er 3 uker + fordi jeg vet at om jeg produserer nok hcg så slår d ut allerede da...:) og annahver dag derfra.. Utålmodig sjel her jah...:p men så koster d jo nesten ingenting heller så hvorfor ikke..? :)


hihi godt det ikke bare er meg som skal teste masse :) kjekt med billigtester
 


*MommyToBe* skrev:
jeg var 3+4 med Casper trooor jeg ;))



oii ! :D det er jeg om 3 dager tror jeg må nok teste da hehe
 
3+6 ( 4+0 ) på siste mener jeg. Og 4+1 på første. Litt usikker, men rett rundt IKM. pluss/minus 1 dag. husker faktisk ikke heelt.
 
Veeeeldig svak pos 3+2, pos på 3+5 og ekstremt pos på 4+2 emoticon
Herremin som jeg gleder meg til å teste igjen..
 
Nr 2: 3 dager før IKM
Nr 3: 4 dager før IKM
Denne gangen 2 dager før IKM (hadde ikke skikkelige tester før)
 
min utolmodige sjel skal prøve å holde seg med testinga til torsdag i allefall :P vi får se om jeg greier det ::P
 
Back
Topp