Dere som har fått mensen tilbake..

MammaMums

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Er den tilbake som normalt? Jeg har den for tredje gang nå- men det er jo bare kluss og tull :eek:
 
Vet ikke. Kun hatt en gang..

Men var regelmessig med de 2 andre når den kom. Men like normalt å være mye tull i starten
 
Hatt den siden 2mnd etter fødsel.. Tipper jeg har hatt maks 3uker uten blødninger på denne tiden.. Kanskje også minipillene sin feil? Vet ikke, men er ganske lei :p
 
Fikk når mini var 3 mnd(er 8 mnd nå). Første 3 gangene var det ikke regel messig, siste 2 har vært som normalt(28 dager mellom):)
 
Hatt den siden 2mnd etter fødsel.. Tipper jeg har hatt maks 3uker uten blødninger på denne tiden.. Kanskje også minipillene sin feil? Vet ikke, men er ganske lei :p

Jeg går også på minipillen, kanskje det har noe å si? Jeg aner ikke.. Har hatt litt mer "fri" enn deg da, men utrolig slitsomt å aldri vite når den kommer- eller når den er ferdig.. Tærer litt på "koseligheter" med mannen også merker jeg... :(
 
Jeg går også på minipillen, kanskje det har noe å si? Jeg aner ikke.. Har hatt litt mer "fri" enn deg da, men utrolig slitsomt å aldri vite når den kommer- eller når den er ferdig.. Tærer litt på "koseligheter" med mannen også merker jeg... :(
Åh, samme her asså! Både det med mannen, og det med å alltid være beredt.. (truseinnlegg, bind, tamponger...) Både fysisk og psykisk slitsomt synes jeg, har det ALLTID i tankene. Så fort ammeperiode er over blir det over på de "gamle" p-pillene igjen :)
 
Åh, samme her asså! Både det med mannen, og det med å alltid være beredt.. (truseinnlegg, bind, tamponger...) Både fysisk og psykisk slitsomt synes jeg, har det ALLTID i tankene. Så fort ammeperiode er over blir det over på de "gamle" p-pillene igjen :)
Samme her. Er ferdig med ammingen nå, så jeg skal få ordnet det så fort som mulig! Slitsomt å ikke ha kontroll.
 
Fikk satt inn spiral for ca 6 mnd siden. Kommer og går når den vil :p kommer veldig lite da så ikke krise
 
Husker ikke når jeg fikk mensen igjen, men det var kanskje etter tre måneder. Helt greit for min del. Og siden jeg bruker P-ring, så har den vært relativt regelmessig. :)
 
Da håper jeg virkelig at det snart stabiliserer seg her også :)
Jeg bruker ikke noe prevensjon da, blir kanskje raskere stabilt da? I morgen får vi vite om mannens sterilisering er vellykket! Blir godt å slippe å tenke på slikt mer:)
 
Så deilig! Blir en tur til legen for nye p-piller her ganske snart å. Null amming de to siste dagene. Vedvarer det ønsker jeg en normal syklus hjertelig velkommen :)
Nå fikk jeg endelig byttet. Og plutselig kom sexlysten tilbake! Gledelig gjensyn :)
 
Nå fikk jeg endelig byttet. Og plutselig kom sexlysten tilbake! Gledelig gjensyn :)
Så bra!! Jeg har vært på latsiden så har enda ikke vært hos legen :-/ Men til gjengjeld har mini stor interesse for puppen tidlig på morgenen.. Må nok belage meg på å vente en stund til.
 
Back
Topp