Dere som har fått møte deres babyer :)

heldige oss <3 <3

Forelsket i forumet
Hva hadde dere med i fødebagen som dere ikke fikk/ fikk bruk for/ skulle hatt bruk for?

Følger med, siden jeg liksom skal pakke denne ferdig i kveld.. :P

Har vel tatt med litt vel mye kle til meg og til Flemming. Kunne droppa dopapiret. Og trengte vel egentlig ikke å ta med kameraet mitt når jeg har tlf.
Er glad jeg tok med brystsalven og ammeskjoldene, selv om Flemming nektet å spise fra de. Glad for at jeg hadde med nettbrettet.
Savner høvelen min og vannflasken, de ble avglemt. Sammen med tøflene.

Savnet en vannflaske. Resten i bagen min brukte jeg :)

Brukte sykehus skjorte + nettingtruser og en bukse og tøfler masse ubrukte plagg. Lurt å ha en ekstra bukse hvis buksen man drar inn i blir full av fostervann. Lite til den lille som ble brukt bare hjemreise dag. Kamera + lader og toalettsaker viktig. Fikk ikke pakket mye på vei ut døren klarte å finne kamera og fødebag men vanskelig å finne ting med rier

Flere gode ammetopper. Hadde bare en.
Eller trengte jeg ikke så mange joggebukser som jeg hadde med. Brukte bare den ene til jeg reiste hjem.
Hadde også glemt å pakke sokker og innesko.

Er veldig glad jeg tok med sminke! Godt å få freshet seg opp! Både for min egen del og for alle bildene som ble tatt sin del :)
Men pakk sminkefjerner-våtservietter!!

Jeg tok altfor mye klær med meg. Skulle tatt litt flere bodyer, med til basbyen, da han gulpet en del. Fikk bruke de på sykehuset, men kjekt med egne.

Vannflasken var gull verd, det samme lipsylen. Lette sko til å ta av og på, var også greit. Ikke alltid like lett å ta på sko med en baby i armene.

Kunne droppa dopapiret, en rull holdt ikke!:p og trengte kun underbukse til hjemreisen/siste dagen.
Hadde med for lite sokker, gud som jeg svetta:O

Lette sko til å ta av og på, var også greit. Ikke alltid like lett å ta på sko med en baby i armene.
Smart! Det er liksom en av de tingene man nok ikke tenker på før man står der med den lille :)

Hadde med mye truser/boksere. Brukte kun kjempetrusene fra sykehuset

Hadde med to ekstra bukser til meg selv. Blødde mye og blødde gjennom, så burde hatt med fire ekstra bukser....

Hadde med mye babytøy, brukte et par bodyer bare. Og hentesettet da.

Hadde med normalt pent tøy til hjemreisen, men dro hjem i kosebukse og t-skjorte. :)

Burde hatt med purelan eller annen salve til puppa.

Superhappy med at jeg hadde med gode tøfler, en varm cardigan, cozyfix ammepute og litt sminke. Mistet mye blod, så jeg var hvit som en vampyr.

Husk fullt oppladet kamera til fødestuen og en pappa som er opplært i kamerabruk ;) han tok bilder i de verste situasjoner, og jeg husker jeg var irritert for det. Men i ettertid er det artig å ha bilder fra alle situasjoner.

Takk for tips! Forrige gang var vi innlagt på sykehuset I nesten en uke! Så savnet mye den gangen, så tenkte jeg skulle få med meg det mest nødvendigste..

Har hatt bruk for nesten alt jeg har tatt med. Bagen min inneholdt:
- to joggebukser
-tre ammetopper (unødvendig med så mange, har bare brukt en)
-en amme-bh
-sokker
-truser (unødvendig med mer enn en, bruker sykehustruser mens jeg er her)
-shampoo og balsam (greit til dusjen, hvis man tenker å vaske håret mens man er på sykehuset)
-toalettsaker og litt sminke
-slipperser
-kamera, ladere
-lesestoff

Til baby:
-to bodyer
-ei sparkebukse
-sokker
-lue
-smokk

Har hatt bruk for nesten alt jeg har tatt med. Bagen min inneholdt:
- to joggebukser
-tre ammetopper (unødvendig med så mange, har bare brukt en)
-en amme-bh
-sokker
-truser (unødvendig med mer enn en, bruker sykehustruser mens jeg er her)
-shampoo og balsam (greit til dusjen, hvis man tenker å vaske håret mens man er på sykehuset)
-toalettsaker og litt sminke
-slipperser
-kamera, ladere
-lesestoff

Til baby:
-to bodyer
-ei sparkebukse
-sokker
-lue
-smokk
høres ut som d jeg har pakket ned :) så da mangler jeg ikke noe :P Må bare huske å pakke lader! Og avtale med sambo at han må hjelpe meg å huske bærbare dataen. Hadde den med sist, og d var GULL!

høres ut som d jeg har pakket ned :) så da mangler jeg ikke noe :p Må bare huske å pakke lader! Og avtale med sambo at han må hjelpe meg å huske bærbare dataen. Hadde den med sist, og d var GULL!
Brukte du pcen mens du ventet da, eller i ettertid?

Dataen var grei å ha i etterttid, særlig her hvor han kom med ks og en innlagt i fem dager.

Brukte du pcen mens du ventet da, eller i ettertid?
d var i ettertid. :) da jeg bevisst har vært 3-4 dager på barsel, så blir d brått lange dager.. Og greit kunne se en serie eller noe når jeg orker ...

d var i ettertid. :) da jeg bevisst har vært 3-4 dager på barsel, så blir d brått lange dager.. Og greit kunne se en serie eller noe når jeg orker ...
Ja, når du er der noen dager er det sikkert greit :) Er vant til å bruke mobilen til alt mulig jeg, også serier på sengekanten.

Back
Topp