heldige oss <3 <3
Forelsket i forumet
Hva hadde dere med i fødebagen som dere ikke fikk/ fikk bruk for/ skulle hatt bruk for?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke dopapir eller tørke meg når jeg var på sykehuset. Hånddusj ved siden av toalettet var redningen!Kunne droppa dopapiret, en rull holdt ikke!og trengte kun underbukse til hjemreisen/siste dagen.
Hadde med for lite sokker, gud som jeg svetta:O
Smart! Det er liksom en av de tingene man nok ikke tenker på før man står der med den lilleLette sko til å ta av og på, var også greit. Ikke alltid like lett å ta på sko med en baby i armene.
høres ut som d jeg har pakket nedHar hatt bruk for nesten alt jeg har tatt med. Bagen min inneholdt:
- to joggebukser
-tre ammetopper (unødvendig med så mange, har bare brukt en)
-en amme-bh
-sokker
-truser (unødvendig med mer enn en, bruker sykehustruser mens jeg er her)
-shampoo og balsam (greit til dusjen, hvis man tenker å vaske håret mens man er på sykehuset)
-toalettsaker og litt sminke
-slipperser
-kamera, ladere
-lesestoff
Til baby:
-to bodyer
-ei sparkebukse
-sokker
-lue
-smokk
Brukte du pcen mens du ventet da, eller i ettertid?høres ut som d jeg har pakket nedså da mangler jeg ikke noe
Må bare huske å pakke lader! Og avtale med sambo at han må hjelpe meg å huske bærbare dataen. Hadde den med sist, og d var GULL!
d var i ettertid.Brukte du pcen mens du ventet da, eller i ettertid?
Ja, når du er der noen dager er det sikkert greitd var i ettertid.da jeg bevisst har vært 3-4 dager på barsel, så blir d brått lange dager.. Og greit kunne se en serie eller noe når jeg orker ...