Dere som har fått igjen mensen...

Aprikosblomst

Elsker forumet
Hvordan var første mens etter fødsel??

Fått min nå, snuppa er snart 4 mnder gammel. Føles og ser nesten ut som en ny renselse..... :p wææh

Min var helt normal :) fikk litt sjokk når den kom :P "hææ allerede"

Fikk min 2mnd etter fødsel forresten.

Den var...heftig:p men nå har og rester av morkaka som må fjernes, og det gir overdrevne blødninger. Fikk min 9 uker etter fødsel. Varte to dager mer enn normalt

Venter fortsatt på min 2 mnd etter fødsel. Sluttet å helamme etter en uke og delammingen ble lagt på hylla etter fire uker så burde vært tilbake :o

Fikk tilbake 8 uker etter fødsel (fullammer)
Den var litt mildere enn vanlig. Men blødde heller ikke mye under renselsen eller ved mens før jeg ble gravid.

Venter fortsatt på min 2 mnd etter fødsel. Sluttet å helamme etter en uke og delammingen ble lagt på hylla etter fire uker så burde vært tilbake :o

Matheo er 2.5 mnd og jeg har ikke fått tilbake mensen heller, ammet kun i 2 uker!

Fekk mensen igjen sist mnd :P da var Victor 1,5 mnd :P fikk mensen igjen i går :P så den kommer når den skal og den varer rundt 4 dager som før :P haha

Den varte i ca en uke, som den pleier. Men jeg blødde noe helt vilt mye :O Måtte bruke både tampong og bind, og skifta begge deler i ett sett. Har aldri blødd mye før, så håper ikke dette er ny norm :)

Fikk min 8/9 uker etter fødsel. Jeg blødde mye mer og hadde lengre mens enn jeg bruker og ha. Nå sist var det mer som normalt igjen ;)

Virker som min kom nå, får se hvordan det blir. Tror jeg begynner på p-piller igjen nå frem til neste runde med baby-prøving! :)

Fikk min i går kveld, foreløpig så ser det ut til å være mye mindre enn tidligere. Men blir spennende å se om den fortsatt bare varer i 2 dager som tidligere da.

Fikk mensen forrige dagen, startet bra med lite blødninger, men fy som jeg har blødd i går og i dag, blødde til og med gjennom i senga i natt, det tror jeg aldri jeg har gjort før! Håper det roer seg snart..

Den varte i ca en uke, som den pleier. Men jeg blødde noe helt vilt mye :O Måtte bruke både tampong og bind, og skifta begge deler i ett sett. Har aldri blødd mye før, så håper ikke dette er ny norm :)

Samme som meg, må bruke den grønne tampongen pluss bind, og bytte tampong 1 gang i timen :o

Fikk min i går kveld, foreløpig så ser det ut til å være mye mindre enn tidligere. Men blir spennende å se om den fortsatt bare varer i 2 dager som tidligere da.

2 dager????? Fy søren, her slites det til vanlig med 6 dager!!! Grrrr...
Heldigvis ikke tilbake etter fødsel enda, bank i bordet!

Fikk tilbake når han var 6 uker, hadde en uke, men nå har han blitt 15 uker og enda ikke fått runde 2.. Men fullammer da :)

2 dager????? Fy søren, her slites det til vanlig med 6 dager!!! Grrrr...
Heldigvis ikke tilbake etter fødsel enda, bank i bordet!

Ja 2 dager hvor første dagen var det mye og så siste dagen kom det nesten ikke noe :P men ser ikke like lovende ut denne gangen da :P jeg har ikke amma noe på nesten 6 uker og kombinerte flaske og amming i et par uker før det så hadde regna med den skulle kommet for lenge siden egentlig :P

Fikk tilbake når han var 6 uker, hadde en uke, men nå har han blitt 15 uker og enda ikke fått runde 2.. Men fullammer da :)

Ikke fått runde to jeg heller. Er en uke på overtid nå. Får ta det som det kommer.
Har nok noe med amminga å gjøre:)

sånn er det her også.. hadde renselse i 4-5 uker og mensen kom tilbake 2 uker etter renselsen. varer i 5 dager med en syklus på 28/29 dager. Blør helt villt (!!) de første to dagene, og dag tre er sånn som det tidligere var i begynnelsen før det trapper ned... ser ut som det er sånn det blir for meg fremover :/

Her er jeg akkurat ferdig med første og den varte i 4 dager og føler jeg blødde litt mindre enn vanlig, men ikke mye :) håper det fortsetter!

Back
Topp