Dere som har fått barnehageplass

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilke merker går dere for til høsten? Brukt eller nytt?

I klær? :)

Vi skal ha Didrikson regntøy hvertfall :D har vert super fornøyd til de to andre de var alltid tørre å ingen klarte å slite hull :D
ImageUploadedByBV Forum1460394169.993720.jpg
Didrikson boardman

Har en reima regndress, en name it softshell dress, ulltøy tykke og tynne dresser fra Tom og Trine. Så får vi se hva det blir på føttene. Har en haug reima votter til vinter og regn, med og uten fleecefor og masse luer fra kivat, nøstebarn og reima etter fettere og storesøster

Har foreløpig kun vinterdress str 2-3 år kjøpt på salg på polarn og pyret ;) Liker klærne derfra størrelsesmessig iallefall så får de om vinterklærne holder mål...

Prøver å få brukt mye av det vi har fra før. Har blant annet en reima vinterdress i str 86 som jeg håper passer til minstemann og. Den har de to andre brukt. Reima er store i str syns jeg, så mellomste brukte den da hun var 1,5 år, mens eldste fra han var 1 år.

Ellers liker jeg reima, kattnakken, Polarn o Pyret, Stormberg, KappAhl som merker på uteklær.

Mindre fornøyd med billigmerkene, men innimellom kjøper jeg det som et ekstra sett å ha hjemme/til å bytte med.

Har også overtrekksbukser fra PoP, fantastisk kvalitet! Har i 92 og 98, som begge de to eldste har brukt. (Mellomste bruker 98 nå).

Til eldstemann har jeg kjøpt overtrekksbukse fra Stormberg som er nesten like bra, og litt billigere :)

Vi har regntøy fra kattnakken kjøpt på 70%, Molo vinterdress etter storebroren + mams spanderer en ny dress på de vært år og da velger jeg mine a ture sine. Får ikke finere dresser og de er god på kvalitet. :D

Sko handler jeg ecco eller viking forutsett at hun går, men det vil jeg tro hun gjør. Ellers blir det overtrekkssko fra mine a ture.

Vinterlue er kivat og reima.

Ullklær har vi også mye liggende, og har kjøpt noe på salg.

Har ikke fått barnehageplass, men skal ha uteklær likevel :P har kjøpt to vinterdresser på 50 % (reima tec) og vinterlue i ull. Mye ullundertøy kjøpt på salg hos name it. Ikke kjøpt noe regntøy og sko så følger denne tråden for gode tips :D

Kjente det irriterte meg litt nå at jeg ikke får brukt parkdressene etter storesøster, hun her begynner jo i november så må ha vinterdress.

Back
Topp