Dere som har erfaring med barnevogner...

goldpen

Nybakt tobarnsmor bosatt i Oslo
Noen som har forslag til hvilken vogn jeg trenger når nurket kommer og jeg bor i 4. etg uten heis. Trenger noe lett men solid. Noen forslag? Veldig bra om det er sånn kombivogn. På forhånd takk [:)]
 
Teutonia sine vogner er lette..
 
emaljunga sine vogner skal være lette.....
 
ORIGINAL: goldpen

Noen som har forslag til hvilken vogn jeg trenger når nurket kommer og jeg bor i 4. etg uten heis. Trenger noe lett men solid. Noen forslag? Veldig bra om det er sånn kombivogn. På forhånd takk [:)]

 
Om du har planer om å trille tur hver gang hun/han ska sove,. så kan du jo kjøpe kombi bogn, å bare ta ut bageb å bære den opp trappa om hun/han sover. Om du har tenkt å trille tur hver gang hun/han ska sove sett vogna inne, det gjør jeg av å til. Eller om du har altan sett den dær[:D][:D]
 
Jeg bor i 4 etg i blokk uten heis også.. og jeg byttet fra trollvogn til teutonia. kjempelett vogn! også er den driiitgod å kjøre! beste vognen jeg noengang har hatt! [:D]
 
kansje du kan finne en billig bagvogn først og ha en trille fra 6mnd hvor ryggen kan ligge helt ned og med de fiessne en standard vogn har, men gode hjul...... de er jo runt 7-10kilo... og ligger på1000kr markedet!
har kombi vogn og en slik en, kunne egentlig klart meg utn kombivogna, men får brukt den snart heldigvis!!
 
ORIGINAL: Linn_83

Jeg bor i 4 etg i blokk uten heis også.. og jeg byttet fra trollvogn til teutonia. kjempelett vogn! også er den driiitgod å kjøre! beste vognen jeg noengang har hatt! [:D]

 
Enig, Teutonia vogn har jeg også. Kjempe lett og god vogn [:D]
 
Back
Topp